اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵
استاندار خوزستان:
غلامرضا شریعتی گفت: خوشبختانه آمار بستری و مراجعین سرپایی به مراکز آزمایشگاهی و درمانی در استان رو به کاهش است و به نظر می‌رسد که خوزستان در حال سپری نمودن دوره پیک ابتلای کرونا است.

نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا روز یکشنبه ۱۵ تیر ماه به ریاست غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در محل استانداری برگزار شد.

استاندار خوزستان در پایان این نشست توضیح داد: خوشبختانه آمار بستری و مراجعین سرپایی به مراکز آزمایشگاهی و درمانی در استان رو به کاهش است و به نظر می‌رسد که خوزستان در حال سپری نمودن دوره پیک ابتلای کرونا است.

وی افزود: در روزهای اخیر آمار بهبودی و ترخیص هم بیش از موارد بستری شده است و این شرایط امیدوار کننده است که البته این نوید و البته هشدار را به ما می‌دهد که باید همچنان فاصله‌گذاری ها را ادامه دهیم.

شریعتی اظهار داشت: استفاده از ماسک در همه تجمع ها، ادارات، بانک ها و مراکز جمعی، پاساژها و سایر اماکن تجمع الزامی است و در صورتی که مسئولین ادارات، بانکها،پاساژها و سایر اماکن نسبت به اجازه ورود و ارائه خدمات به افراد بدون ماسک اقدام نمایند دادستانی با آن مسئول برخورد قانونی خواهد نمود.

استاندار خوزستان بیان کرد: مراسم خاکسپاری افراد متوفی نیز نباید با حضور بیش از ده نفر برگزار شود و از بازماندگان در این رابطه تعهد گرفته خواهد شد. همچنین برگزاری مراسم عروسی نیز ممنوع است

شریعتی خاطرنشان کرد: این کنترل ها بایست صورت گیرد تا شیب کاهشی که به آن دست یافته ایم همچنان ادامه داشته باشد و به شرایط بهتری برسیم و همچنین کادر بهداشت و درمان ما فرصت تنفس و بازتوانی خود را داشته باشد و مردم استان نیز برای این مهم همراهی و کمک نمایند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار