اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷
استاندار خوزستان گفت: صادرکنندگان با وجود تمام سختی‌ها و مشکلات و با وجود بیماری کرونا در چند ماه اخیر، به فعالیت خود به خوبی ادامه دادند که این روند نشان‌دهنده توان بالای صادرکنندگان استان و کشور است.
غلامرضا شریعتی چهارشنبه در کارگروه صادرات غیرنفتی خوزستان در سرسرای مدیریت بحران استان بیان کرد: دولت درکنار صادرکنندگان است، برخی مشکلات قابل اصلاح است و مسوولان تمام تلاش خود را برای برطرف کردن مشکلات دارند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال تضعیف اقتصاد ایران هستند افزود: از صادرکنندگان تقاضا داریم که با وجود این شرایط سخت به کار خود ادامه دهند و به اقتصاد کشور کمک کنند.

استاندار خوزستان ادامه داد: در جلسات آینده بر اساس رسته های صادراتی برای کم کردن دغدغه های صادرکنندگان تلاش خواهد شد و از صادرکنندگان انتظار داریم در ارزآوری به کشور نهایت همکاری و تلاش را داشته باشند.

شریعتی بیان کرد: تمامی مسوولان می دانند که صادرکنندگان با مشکلات زیادی مواجه هستند، با این وجود در این شرایط تحریم‌های ظالمانه کشور بیش از هر زمان دیگر به ارزآوری و کسب درآمد نیازمند است و صادرکنندگان در این بخش می توانند حامی کشور باشند.

درادامه این نشست رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: مشکلات در بخش صادرات باید در اتاق های بازرگانی دسته بندی شوند و در کارگروه صادرات و ستاد تسهیل استان ارائه شوند تا برای آن ها تصمیم گیری‌های لازم انجام شود.

امیر حسین نظری بیان کرد: با توجه به وضعیت صادرات در چند ماه گذشته با وجود بیماری کرونا روزنه های امیدی برای بازگشایی مرزهای استان ایجاد شده که لازم است با همکاری دستگاه های مربوطه مشکلات صادرکنندگان به ویژه در این روزها به جدیت هر چه بیشتر پیگیر شود.

در کارگروه صادرات غیرنفتی خوزستان از ۱۵ صادرکننده نمونه سال گذشته تجلیل شد.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار