اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۲
کوچک‌ترین گامی که برای شهدای مدافع حرم می‌توانیم برداریم، احداث مقبره در شأن، برای آن عزیزان است که باید هرچه سریعتر این پروژه نیمه‌کاره به اتمام برسد.
فرماندار شوشتر خواستار تکمیل فوری و سریع بنای مقبره شهدای مدافع حرم این شهرستان شد.


به گزارش روابط عمومی فرمانداری، مهندس حسین پنبه‌دانه‌پور، فرماندار شوشتر روز چهارشنبه در جلسه شورای حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس گفت: کوچک‌ترین گامی که برای شهدای مدافع حرم می‌توانیم برداریم، احداث مقبره در شأن، برای آن عزیزان است که باید هرچه سریعتر این پروژه نیمه‌کاره به اتمام برسد.

وی اظهار کرد: به طول انجامیدن بیش از اندازه ساخت این مقبره، باعث دلخوری مردم، گروه‌های جهادی و فعالان اجتماعی و همچنین بیش از همه خانواده‌های بزرگوار این شهداء شده است و این موضوع به هیچ عنوان زیبنده شهر دارالمومنین نیست.

وی خطاب به هیئت امناء احداث این پروژه خاطرنشان ساخت: ظرف مدت یک هفته و با انجام بررسی‌های لازم، میزان اعتبار و زمان مورد نیاز برای تکمیل پروژه را اعلام کند. اگر تشخیص دادید که امکان ادامه عملیات عمرانی این بنا مقدور نیست، امکانات ارگان‌ها و گروه‌های جهادی را برای اتمام طرح به کار خواهیم گرفت.

وی افزود: تمام شهدا به گردن تک‌تک ما حق دارند و حداقل در خصوص ایجاد مقبره‌ای موجه برای این آن‌ها هیچگونه کم‌کاری نباید صورت بگیرد.

فرماندار شوشتر اذعان کرد: از زحمات هیئت امناء ساخت این المان تقدیر می‌کنیم اما برای تکمیل طرح نباید بیش از این زمان بگذرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار