اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۴
شوشان - عبدالرحمن نیک‌سرشت:

بنیاد مستضعفان، بنیاد برکت امروز، الحق من الانصاف، تمام قد، پا به پای دولت در امر خدمت رسانی، فقرزدایی و مهرورزی از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند.

البته، ناگفته نماند حرکت جناب نوبخت هم، در یکسان سازی حقوق بازنشستگان که از شهریور ماه سال جاری قرار است عملیاتی  شود، از جمله ابتکارات جدید دولت بود که  نباید آن را از قلم انداخت ولی بنظر می آید، این سری از  اقدامات بسیار ناچیز باشند و باید،  برای همه نهادها  برنامه های گسترده تری را در  نظر گرفت تا این تفکر مهرورزانه در همه ی سازمان ها همگانی شوند، لذا، بر همین اساس، نگارنده پیشنهاداتی بشرح زیر ارائه می نماید.

1- از آنجایی که متضررین اصلی این جنگ اقتصادی تورم زا، جوانان بیکار بدون حامی هستند، پس بدون تردید، باید بیدرنگ نهضت اشتغال را به محوریت دولت و چند نهاد مطرح انقلابی  بطور جدی راه اندازی نمود، زیرا موتور محرکه ی شورش های دیماه 96 و آبان 98 از میان همین قشرهای آسیب پذیر بودند که توسط دشمنان کشور یارگیری شدند.

2_ دستفروشان، بی خانمان ها، کودکان کار و زنان بی سرپرست، کارگران روز مزد، گروه دوم آسیب پذیر از تورم و کروناویروس هستند که هرگز نباید نادیده انگاشته شوند.

3-واحدهای اقتصادی خرد، پیشه وران و مغازه دارانی که از تعطیلات پی در پی سال جاری متضرر شدند باید فوری شناسایی و  مورد مساعدت ویژه قرار گیرند.

متذکر می گردد، حاکمیت نباید در حمایت از این اقشار، شک و تردیدی به خود راه دهد و خدای ناکرده در پشتیبانی های مورد نظر ناخن گردی کند، بلکه مهم این است که این گروه ها، نخست شناسایی و در گام بعدی فهرست بندی گردند و چنانچه  دولت نقدینگی لازم را برای کمک به آنها ندارد می تواند به ازای پولی آن، سهام ویژه ای را در نظر بگیرد و آنها را در بورس به بازی بگیرد و لااقل نشان بدهد که قصد دارد در این روزهای تنگ مرهمی  بر روی زخم مردمان بگذارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار