اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۲۸۷
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳
رئیس مجمع نمایندگان خوزستان خبر داد:
رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی از انجام اولین سفر استانی رئیس قوه مقننه به خوزستان خبر داد.
سید کریم حسینی با اشاره به برگزاری جلسه مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی با محمدباقر قالیباف، اظهار کرد: در این جلسه مشکلات و معضلات استان خوزستان با رئیس مجلس شورای اسلامی در میان گذاشته شد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: بر همین اساس مقرر شد که محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به دعوت مجمع نمایندگان خوزستان به زودی در اولین سفر استانی خود به خوزستان بیابد.

حسینی به اهداف سفر قالیباف به خوزستان اشاره کرد و گفت: تصویب قانونی برای تأمین حقابه شرب، کشاورزی و محیط زیست خوزستان، انجام تعهدات وزارت نفت در خصوص حق آلایندگی، مسئولیت‌های اجتماعی و عدم واگذاری دانشگاه نفت، توجه به‌کارگیری مدیران بومی در صنایع و به‌ویژه هیئت‌مدیره صنایع استان، حذف مدیریت ناکارآمد در حوزه‌های مختلف استان و توسعه و اصلاح راه‌های روستایی و جاده‌های پرتردد از جمله مواردی است که در این سفر مورد بررسی قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: همچنین توجه ویژه به اشتغال پایدار در راستای محرومیت‌زدایی، رفع موانع سرمایه‌گذاری و کمک به تولید پایدار، اتخاذ راهکارهای رونق و توسعه بخش کشاورزی، ارتقای شاخص‌های آموزشی، بهداشتی و درمانی و بررسی دلایل عقب بودن توسعه و پیشرفت استان در قیاس با دیگر استان‌ها نیز در این سفر بررسی می‌شوند.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار