اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶
استاندار خوزستان خبر داد:
شریعتی گفت: در حال افزایش تمهیدات لازم و فراهم کردن تجهیزات بیشتر بهداشتی از جمله تخت‌های بخش مراقبت‌های ویژه (ICU) و دستگاه‌های کمک تنفسی هستیم.
غلامرضا شریعتی اظهار کرد: خوشبختانه کرونا در خوزستان به سمت شیب نزولی در حرکت است و در ۲۰ روز گذشته، تعداد بیماران کرونایی و بیماران سرپایی در استان در حال کاهش بوده است.

وی افزود: همچنین تعداد موارد ترخیصی به نسبت موارد بستری بیشتر است و تعداد مرگ و میر ناشی از این بیماری نیز در حال کاهش است و ما پیک اول بیماری را رد کرده‌ایم.

شریعتی گفت: این وضعیت به منزله این است که مردم تا حدودی شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری‌های اجتماعی را رعایت کرده‌اند و دستگاه‌های دولتی، فرمانداران و دانشگاه‌های علوم پزشکی هم اقدامات خوبی انجام داده‌اند.

استاندار خوزستان اظهار کرد: در پاییز احتمال دارد با توجه به سرما و شیوع آنفلوآنزا با پیک دوم بیماری مواجه شویم به همین جهت در حال افزایش تمهیدات لازم و فراهم کردن تجهیزات بیشتر بهداشتی از جمله تخت‌های بخش مراقبت‌های ویژه (ICU) و دستگاه‌های کمک تنفسی هستیم.

وی بیان کرد: از مردم صمیمانه خواهش می‌کنیم همچنان دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند و تا جای ممکن از حضور در اجتماعات و گردهمایی‌ها پرهیز و از وسایل محافظت شخصی همچون ماسک استفاده کنند.

شریعتی گفت: تا زمانی که واکسن یا داروی قطعی این بیماری در دسترس قرار گیرد باید با زیستن با این ویروس سازگاری پیدا کنیم به صورتی که هم فعالیت‌ها و کارهای روزمره ادامه داشته باشد و هم از گسترش ویروس تا جای ممکن پیشگیری شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار