اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به اجرای طرح ملی ابرار ویژه آسفالت راه‌های روستایی، گفت: ۶۴ درصد راه‌های روستایی خوزستان آسفالت هستند.
غلامعباس بهرامی‌نیا اظهار کرد: در استان خوزستان ۱۲ هزار و ۱۵۱ کیلومتر راه روستایی وجود دارد که از این میزان، ۷ هزار و ۷۸۶ کیلومتر آسفالت و مابقی شنی و خاکی است که از نظر شاخص طول راه‌ها، ۶۴ درصد از راه‌های روستایی استان خوزستان آسفالت هستند.

وی افزود: سهم استان خوزستان از طرح ملی ابرار ویژه آسفالت راه‌های روستایی، ۲۵۱ کیلومتر است که تاکنون به کمک اعتبارات این طرح، ۳۰ راه روستایی با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان آسفالت شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان تصریح کرد: بهسازی، شن‌ریزی و آسفالت راه ۴۱ روستا در شهرستان‌های استان خوزستان با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان در قالب طرح ملی ابرار اجرایی خواهد شد.

بهرامی‌نیا خاطرنشان کرد: سال گذشته برای اجرای طرح ملی ابرار ۳۵ میلیارد تومان اعتبار به استان خوزستان اختصاص داده شد که نقش موثری در ارتقای شاخص ایمنی راه‌های استان داشت. اجرای این طرح در خوزستان همچنین تاثیر قابل توجهی بر ارتقای ایمنی، کاهش تلفات رانندگی و تسهیل جابه‌جایی بار و مسافر در مسیرهای روستایی دارد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار