اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸
مدیرعامل آبفای خوزستان:
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: مشکل اصلی غیزانیه خطوط اصلی انتقال آب و شبکه‌های آبرسانی در روستاهای غیزانیه است که امیدواریم تا پایان امسال این مشکل به طور اساسی حل شود.

شوشان: صادق حقیقی‌پور امروز (۵ مردادماه) در مراسم کلنگ‌زنی فاز سوم طرح آبرسانی به غیزانیه اظهار کرد: از مجموعه سپاه تشکر می‌کنیم که در ایامی که بحث غیزانیه مطرح بود به نحو شایسته‌ای در آبرسانی کمک کردند.

وی افزود: دهستان غیزانیه با ۸۵ روستا یکی از بزرگترین بخش‌های کشور است که وسعت بسیاری دارد. غیزانیه از پرچالش‌ترین‌ بخش‌ها است و عمده مشکل آن بحث آب بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان تصریح کرد: خوشبختانه با یکپارچه‌سازی شرکت‌های آبفای استان، فاز اول طرح آبرسانی به غیزانیه فورا تکمیل شد و تاسیسات آبرسانی شیبان نیز کامل و حدود ۱۷ هزار مترمکعب آب برای غیزانیه تولید شد.

حقیقی‌پور بیان کرد: در حال حاضر تاسیسات یادگار امام و تاسیسات کم توله رامهرمز نیز به غیزانیه آبرسانی می‌کنند. و این منابع در حال تامین آب هستند و در وضعیت مطلوبی قرار دارند.

وی افزود: مشکل اصلی غیزانیه خطوط اصلی انتقال آب و شبکه‌های آبرسانی در روستاهای غیزانیه است که امیدواریم تا پایان امسال این مشکل به طور اساسی حل شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: فاز دوم ۲۸ کیلومتر طول دارد و تاکنون کار ۱۸ کیلومتر از آن به اتمام رسیده و ۱۰ کیلومتر باقی مانده است. با اتمام فاز دوم، آب به مرکز ثقل غیزانیه و ایستگاه پمپاژ نزهه می‌رسد.

وی بیان کرد: در خطوط جدید طراحی شده، حتی نیاز دام نیز در نظر گرفته شده است و با هماهنگی بخش مشترکین آبفا، آب مورد نیاز دام‌ها نیز تامین‌ می‌شود.

حقیقی‌پور گفت: با اجرای فاز سوم آبرسانی به غیزانیه تا حد زیادی از نیاز این دهستان به چاه‌های کم توله رامهرمز مرتفع می‌شود.

وی افزود: قرارگاه خاتم اجرای این خط را به عده دارد و امیدواریم در زمان مقرر این پروژه را اجرایی‌ کند. این قرارگاه اقدامات بسیار خوبی در بحث آب در استان خوزستان انجام‌ داده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: امیدواریم در حدود دو تا دو ماه و نیم آینده این فاز نیز به بهره‌برداری برسد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار