اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵
مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: تا اواخر هفته به ویژه امروز و روزهای پنجشنبه و جمعه وقوع دماهای ۴۹ درجه و بالاتر در اغلب نقاط خوزستان مورد انتظار است.
محمد سبزه‌زاری اظهار کرد: تا اوایل هفته آینده جریانات جنوبی سبب افزایش رطوبت و شرجی به ویژه در مناطق جنوبی و مرکزی استان خوزستان خواهد شد.

وی افزود: تا اواخر هفته به ویژه امروز (دوشنبه) و روزهای پنجشنبه و جمعه وقوع دماهای ۴۹ درجه و بالاتر در اغلب نقاط خوزستان مورد انتظار است.

سبزه‌زاری گفت: تا روز چهارشنبه به دلیل ضرایب بالای ناپایداری، احتمال رگبار پراکنده همراه با رعد و برق و تندبادهای لحظه‌ای به ویژه در مناطق شمال شرق و شرق و ارتفاعات استان خوزستان وجود دارد. از اواخر وقت امروز تا اواخر وقت فردا وزش بادها در برخی ساعات به ویژه در مناطق جنوبی و مرکزی، متوسط پیش‌بینی می‌شود و خلیج فارس مواج خواهد بود.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته حداکثر رطوبت در شادگان ۸۶، آبادان ۷۷، بندر ماهشهر ۷۳، هندیجان ۶۹، بستان ۶۸، گتوند ۶۷، صفی آباد دزفول ۶۶، کشاورزی اهواز ۶۴، شوش ۶۲، بهبهان ۵۷، اهواز ۵۲ و رامهرمز ۵۰ درصد گزارش شده است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته آبادان با ۴۷.۹ و دهدز با ۲۷.۹ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان خوزستان گزارش شدند. در این مدت حداکثر دمای اهواز به ۴۵.۸ و حداقل به ۳۵.۲ درجه سانتیگراد رسید.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار