اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز از خروج خوزستان از وضعیت قرمز خبر داد و گفت: خوزستان امروز پس از گذشت حدود دو ماه، از وضعیت قرمز کرونا خارج شد و هم اکنون در وضعیت هشدار قرار دارد.
دکتر فرهاد ابول‌نژادیان اظهار کرد: استان خوزستان امروز (۷ مردادماه) پس از گذشت حدود دو ماه، از وضعیت قرمز کرونا خارج شد و هم اکنون در وضعیت هشدار قرار دارد.

وی افزود: خارج شدن از وضعیت قرمز به دلیل همکاری مردم در استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و تلاش‌های شبانه‌روزی کادر بهداشت و درمان بوده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: مردم تصور نکنند با خروج از وضعیت قرمز، می‌توانند برای کارهای غیرضروری در خیابان‌ها حضور پیدا کنند یا فاصله‌گذاری کمرنگ شود.

ابول‌نژادیان با تاکید بر لزوم ادامه رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک، گفت: برای پیشگیری از پیک دوباره بیماری، باید رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مانند استفاده از ماسک، فاصله‌گذاری اجتماعی، خودداری از برگزاری مراسم و گردهمایی، خودداری از شرکت در اجتماعات، شستشوی مکرر دست‌ها و موارد دیگر تداوم داشته باشند زیرا در صورت سهل‌انگاری، مجددا امکان دارد صعودی شدن روند بیماری رخ دهد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار