اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۶
رئیس فراکسیون ورزش:
رئیس فراکسیون ورزش مجلس از پیگیری این فراکسیون برای احیای برنامه ۹۰ با حضور عادل فردوسی پور خبر داد و گفت: در این راستا با رئیس سازمان صدا و سیما مذاکراتی خواهیم داشت.
محمدمهدی فروردین با تأکید بر ضرورت شفاف سازی در حوزه ورزش، تأکید کرد: یکی از اصلی ترین عناصر شفافیت در ورزش وجود رسانه‌های تأثیرگذار و ریزبین هستند و امروز در نبود برنامه‌های مؤثر شاهد انباشت ابهامات و سئوالات افکار عمومی در رشته پرطرفداری همچون فوتبال هستیم.

نماینده مردم نماینده فیروزآباد، فراشبند، قیر و کارزین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تنها راهی که می‌تواند پاسخی برای ابهامات و سئوالات مردم در حوزه ورزش باشد، حمایت از برنامه‌های تلویزیونی پربیننده است که برنامه 90 با مدیریت و اجرای عادل فردوسی پور به خوبی چنین مسیری را طی می‌کرد.

وی با بیان اینکه احیای برنامه 90 با حضور عادل فردوسی پور یکی از مطالبات مردمی است، افزود: این قول را به مردم می دهم که تمام تلاش خود را برای بازگشت برنامه 90 و عادل فردوسی پور به صدا و سیما انجام خواهم داد.

فروردین با یادآوری اینکه در این راستا از جایگاه فراکسیون ورزش با رییس سازمان صدا و سیما مذاکراتی خواهیم داشت، اضافه کرد: به ویژه امروز که شعار "در خانه بمانیم" برای ریشه کن شدن ویروس کرونا را سر می‌دهیم یکی از بهترین برنامه‌هایی که برای مخاطب جذابیت دارد، احیای برنامه 90 است که جای خالی آن به شدت حس می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه امروز مردم ما حال خوبی ندارند، گفت: بازگشت برنامه 90 می‌تواند به ارتقای شاخص امید اجتماعی کمک کند لذا امیدوارم بازگشت عادل فردوسی پور یکی از بهترین خبرهایی باشد که بتوانیم در آینده‌ای نزدیک به مردم نوید دهیم.

وی ادامه داد: اخیرا حتی در نظرسنجی‌های سازمان صدا و سیما، برنامه‌های جایگزین 90 حتی در بین 10 برنامه پرمخاطب رسانه ملی هم قرار ندارند در حالیکه دقیقا در همان ساعت برنامه 90 روی آنتن می‌روند.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس تأکید کرد: صدا و سیما نباید اقتدار خود را از دست دهد و این اقتدار بر پایه همین برنامه‌های پر مخاطب شکل گرفته است لذا پخش برنامه 90 در بسترهای اینترنتی به ضرر رسانه ملی خواهد بود./
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار