اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
رئیس کل دادگستری خوزستان:
دستگاه قضائی در راستای صیانت از حقوق بیت المال و مردم با مدیران متخلف بدون در نظر گرفتن از جایگاه و منصب آنها با قاطعیت برخورد می‌کند.
شوشان: حجت الاسلام والمسلمین صادق مرادی اظهار داشت: روحیه جهادی یکی از ضروریت هایی است که برای خروج از مشکلات جامعه باید بین مدیران و مسئولان تقویت شود و مسئولان  استان خوزستان با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی به مردم خدمت کنند و  یکی از موفقیت‌های انقلاب انجام کارها و روحیه جهادی است.

 خط و نشان دستگاه قضا با مدیران ناکارآمد و متخلف استان خوزستان

وی با بیان اینکه در دستگاه قضا در زمینه برخورد با مدیران متخلف هیچ خط قرمزی وجود ندارد بیان کرد: دستگاه قضائی استان خوزستان در راستای حفاظت و صیانت از حقوق بیت المال و مردم، با مدیران ناکارآمد و متخلف بدون در نظر گرفتن از جایگاه و منصب آنها و در هر جایگاهی باشند با قاطعیت برخورد می‌کند.

مرادی گفت: دستگاه قضائی در برخی از مواقع برای پیدا کردن منشاء فساد و تخلف و به حداقل رساندن پیامدهای آن، گسترش و حفظ اعتماد عمومی نسبت به دستگاه ها، با مسائل به شیوه ای منطقی و نظام مند و به کارگیری راه حل های متناسب با نیازهای آن مجموعه برخورد خواهد کرد.

وی بیان کرد: انتظار می رود  گروه های جهادی و سایر نهادهای دلسوز در این راستا و به منظور پیشگیری از این گونه  مسائل تعامل و همکاری سازنده با دادگستری استان خوزستان داشته باشند.

دستگاه قضائی خوزستان تمام تلاش خود را برای برطرف کردن مشکلات مردم می‌کند

رئیس کل دادگستری استان خوزستان اظهار داشت: دستگاه قضائی بدون توجه به حاشیه‌سازی‌ها تمام تلاش خود را در راستای انجام خدمت رسانی و برطرف کردن مشکلات و معظلات مردم می‌کند.

مرادی بیان کرد: مبارزه با فساد که قانون اساسی وظایفی بر عهده آن قرار داده است کوتاه نخواهد آمد و بنده و همکارانم برای احقاق حقوق مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: تمامی روسا و دادستان های سراسر استان لازم است که با گروه‌های جهادی در باب حقوق عامه و رفع مشکلات و برخورد با متخلفان تعامل و همکاری خوبی داشته باشند.

مرادی با بیان اینکه مسیر دادگستری خوزستان مسیر عدالتخواهی است گفت: دادگستری استان خوزستان در مسیر عدالت خواهی اقدامات خوب و مطلوبی انجام داده است و در راستای جامه عمل پوشیدن به انتظارات رهبر فرزانه انقلاب عزم خود را برای خدمات رسانی هر چه بهتر در حوزه حقوق عامه جزم کرده است .

وی افزود: متاسفانه در کشور برخی از مجموعه هایی  وجود دارند که به جای عدالت خواهی به عدالت خواری روی آوردند یعنی اینکه در پوشش عدالت طلبی تخلفات و فسادهای مرتکب می شوند که این گونه عدالت خواهی مورد قبول نیست و باید عدالت‌ خواهی توام با هوشیاری باشد.
منبع: تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار