شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۰
این مرغ عاری از هرگونه آنتی‌بیوتیک است و در سن 15، 25 و 45 روزگی از نظر ورود آنتی‌بیوتیک مورد آزمایش قرار می‌گیرد.

شوشان: مدیرکل دامپزشکی خوزستان به عرضه مرغ سبز در خوزستان  اشاره و گفت: طرح مرغ سبز از سه سال قبل توسط سازمان دامپزشکی به استان‌ها ابلاغ شد. وی با اشاره به اینکه سومین واحد تولید مرغ سبز در باغملک در حال راه اندازی است در این خصوص افزود: این مرغ عاری از هرگونه آنتی‌بیوتیک است و در سن 15، 25 و 45 روزگی از نظر ورود آنتی‌بیوتیک مورد آزمایش قرار می‌گیرد.

کنارکوهی از افتتاح اولین کشتارگاه صنعتی در سطح اهواز تا آخر آبان ماه خبر داد و گفت: این کشتارگاه صنعتی با 11 میلیارد تومان اعتبار شهرداری‌های استان در مدت کمتر از یک سال احداث شد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته چهار کشتارگاه غیربهداشتی و سنتی در سطح استان پلمپ شده است عنوان کرد: در شهرهای بهبهان، خرمشهر، دزفول و ایذه کشتارگاه‌های صنعتی در حال ساخت هستند. کنارکوهی بیان کرد: در شش ماهه اول امسال 63 هزار و 317 مورد بازدید از اماکن پخش، عرضه و توزیع فرآورده‌های دامی را داشتیم که طی آن 110 هزار و 972 کیلوگرم فرآورده‌های دامی ضبط و 41 هزار و 50 کیلوگرم از آن‌ها منهدم شد.

وی به مشکلات عمده‌ای که در حوزه کاری سازمان دامپزشکی خوزستان وجود دارد اشاره کرد و گفت: در سازمان دامپزشکی خوزستان با کمبود شدید نیرو مواجه هستیم به طوری که در بعضی از شبکه‌ها مسئول نداریم و چشم امید ما به استخدامی‌ها است.

مدیرکل دامپزشکی خوزستان مشکل دیگر را کمبود اعتبارات بیان و عنوان کرد: با مسائل مالی مواجه هستیم و اعتبارات جوابگوی حجم فعالیت‌ها نیست.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار