اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵
قهرمان مسابقات ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ آسیا، با اشاره به کمبود امکانات در شهرستان‌ها، گفت: در حال حاضر دغدغه منِ ملی‌پوش که در شهرستان تمرین می‌کنم، داشتن یک سالن کشتی مناسب با وسایل سرمایشی است.
رامین طاهری در خصوص پیوستن به تیم کشتی فولاد اکسین خوزستان برای حضور در لیگ برتر کشتی فرنگی کشور، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: برگزاری لیگ برتر هم برای حضور با آمادگی بیشتر در المپیک و هم از نظر مالی می‌تواند به کشتی‌گیران کمک کند. کشتی‌گیران جزو لیگ، منبع درآمد دیگری ندارند و من هم از این موضوع مستثنی نیستم. به هر حال برگزاری لیگ برتر از نظر مالی به ما بسیار کمک می‌کند، البته تنها کشتی نمی‌تواند هزینه‌های زندگی ما را تامین کند و حتما باید شغل دیگری در کنار آن داشته باشیم.

این کشتی‌گیر در پاسخ به این سؤال که آیا با توجه به تعویق مسابقات المپیک، شما شانسی برای خود جهت حضور در این رقابت‌ها قائل هستید؟ گفت: برای مسابقات کسب سهمیه المپیک انتخاب شده بودم اما متاسفانه با شیوع کرونا این رقابت‌ها لغو شد. البته فکر می‌کنم مجددا فرآیندی برای حضور در اردوی تیم‌ملی در نظر گرفته‌اند. به نظرم چرخه انتخابی تیم‌ملی خوب و مؤثر است. سالی که خود من در مسابقات قهرمانی جهان شرکت کردم، انتخاب شدنم از حضور در مسابقات قهرمانی استان شروع و به انتخابی تیم‌ملی ختم شد.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به این‌که خوزستان قطب کشتی فرنگی کشور محسوب می‌شود، به حق خود در این رشته رسیده است؟ عنوان کرد: خوزستان در هر رده سنی تیم‌ملی پنج، شش نفر را دارد و خدا را شکر وضعیت خوبی دارد و بازیکنان رده سنی پایه استان نیز به خوبی در حال پیشرفت هستند اما نسبت به این موضوع، امکانات در شهرستان‌ها بسیار ضعیف است و خود من که اهل ایذه هستم، می‌بینم که امکانات ضعیف است و رسیدگی لازم صورت نمی‌گیرد. در حال حاضر دغدغه منِ ملی‌پوش که در شهرستان تمرین می‌کنم، داشتن یک سالن کشتی مناسب با وسایل سرمایشی است زیرا در این شرایط آب و هوایی واقعا کار کردن سخت است و اکنون نیز با توجه به شیوع کرونا با هماهنگی هیات استان، هفته‌ای ۲ بار برای تمرین از ایذه به اهواز می‌آیم تا برای حضور در لیگ آماده باشم.

طاهری عنوان کرد: یک خانه کشتی در ایذه کلنگ‌زنی شد که قول داده بودند دو ساله به بهره‌برداری برسد اما متاسفانه سه چهار سالی می‌گذرد و پیشرفتی هم نداشته است. احداث این خانه کشتی، کمک خوبی به ایذه خواهد کرد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار