شادگانی ها هنوز آب خام کارون مصرف می کنند / بخش هایی از شادگان برق ندارد /چرا مسکن مهر شادگان عملیاتی نشده / بیکاری بیداد می کند/ آمارها با واقعیت مطابق نیست

"> انتقادهای بی سابقه نماینده شادگان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۷:۰۵

شادگانی ها هنوز آب خام کارون مصرف می کنند / بخش هایی از شادگان برق ندارد /چرا مسکن مهر شادگان عملیاتی نشده / بیکاری بیداد می کند/ آمارها با واقعیت مطابق نیست

 

شوشان : نماينده مردم شادگان در مجلس شوراي اسلامي گفت: اگر بخواهم شادگان را با شهرستان‌هاي ديگر مقايسه كنم، بايد بگويم كه شادگان شهرستاني محروم است و با مشكلات عمده‌اي مواجه است.

عبدالله تميمي اظهاركرد: واقعا خروجي جلساتي كه خيلي از مسئولين يا در آن حاضر نيستند يا اگر باشند جوابشان شايد و احتمالا است، عملي مي‌شود؟ كه اگر پيگيري و عملي نشوند اين جلسات در به بهبود شادگان نتيجه‌اي به دنبال ندارد.

وي بيان كرد: شادگان از هر نظر محروم است كه مهمتر از همه، موضوع آب شرب اين شهرستان است.مردم اين شهرستان هنوز آب خام كارون را مصرف كنند. بعضي از بخش‌هاي اين شهرستان هنوز فاقد برق است.

نماينده مردم شادگان عنوان كرد: در بسياري از شهرستان‌هاي استان موضوع مسكن مهر عملي شده اما چرا تاكنون مسكن مهر شادگان عملي نشده است؟ واقعا نمي‌دانم مشكل كار در كجاست؟ از استاندار تقاضا داريم با مسئولاني كه به تعهدشان عمل نمي‌كنند با جديت برخورد كند.

وي با اشاره به اين‌كه مسئولان در جلسات فقط مي‌خواهند مشكل كار را از گردن خودشان بردارند و به دوش ديگري بياندازند، افزود: شادگان واقعا محروم است و بحران بيكاري در آن بيداد مي‌كند. خيلي از مسئولان خروجي جلسات را در نظر نمي‌گيرند و مصوبات تعيين شده را اجرايي نمي‌كنند. در واقع اگر در اين جلسات و كارگروه‌ها به نتيجه لازم نرسيم و مشكلات عمده‌اي را كه درا ين شهر وجود دارد حل نكنيم يك بحران در شادگان به‌وجود خواهد آمد.

تميمي تصريح كرد: شادگان در كشاورزي يك قطب است اما آيا مشكل آب و زمين‌هاي زهكشي آن را برطرف كرده‌ايم. مشكل ديگر شادگان مسئولان پروازي اين شهرستان است كه آن‌طور كه بايد به فكر شهرستان نيستند. از سوي ديگر حتي تعداد پزشكان در شادگان نيز اندكي است و ما در اين زمينه نيز در مضيقه هستيم.

وي وضع بيمارستان‌هاي اين شهرستان را بسيار نامناسب عنوان و اظهار كرد: من نمي‌خواهم خدمات دولت را كه واقعا كار كرده است، سياه‌نمايي بدانم ولي واقعا معدل خدمتش به شادگان در مقايسه با شهرستان‌هاي ديگر كم است. ما، مسئولان استان بايد خدايي براي شادگان كار كنيم چرا كه مسئوليم و آن دنيا بايد حساب پس دهيم.

نماينده مردم شادگان در مجلس شوراي اسلامي افزود: من از اغلب ادارات اين شهرستان راضي نيستم زيرا محروميت در اين شهرستان از هر جنبه نسبت به شهرستان‌هاي ديگر استان بيداد مي‌كند؛ خيلي از آمارهايي كه در جلسات گفته مي‌شود با واقعيت مطابقت ندارد. مديركل فلان ارگان فقط در جلسه حاضر مي‌شود و بعد سوار ماشين شده و به اهواز مي‌رود، آن وقت اين شادگان مي‌ماند و مشكلات فراواني كه دارد.

تميمي خاطرنشان كرد: اگر مسئولان ما به روستاها بروند و مشكلات را از نزديك مشاهده كنند قطعا به فكر برطرف كردن آن‌ها خواهند بود ولي اين‌كه به صورت دفتري و كتابي باشد فراموش خواهد شد.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار