شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۴
شوشان: حجت الاسلام والمسلمين دکتر حسن روحاني رييس جمهور در حکمي دکتر سيد صفدر حسيني را به سمت "رييس و عضو هيات عامل صندوق توسعه ملي" منصوب کرد.

به گزارش شوشان، متن حکم دکتر روحاني به اين شرح است:

جناب آقاي دکتر سيد صفدر حسيني

به استناد ماده هشتاد و چهارم قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه و با عنايت به مصوبه مورخ 1392/7/3 هيات امناي صندوق توسعه ملي، نظر به مراتب تعهد ،توان علمي و سوابق جنابعالي ، به موجب اين حکم شما را به عنوان "رييس و عضو هيات عامل صندوق توسعه ملي "بر مي گزينم.

اميد است با عنايات الهي، در خدمت به ملت شريف ايران و نظام جمهوري اسلامي با رعايت اصول قانون مداري، اعتدال گرايي و منشور اخلاقي دولت تدبير و اميد موفق باشيد.

دکتر حسینی در سال ۱۳۳۳ در شهرستان ایذه متولد شد. وی در سال ۱۳۷۴ با درجة دکتری از دانشگاه ساسکاچوان کانادا در رشتة اقتصاد کشاورزی فارغ التحصیل شد و کار خود را با عضویت در هیات علمی دانشگاه تهران آعاز کرد.

به گزارش شوشان ، دکتر سید صفدرحسینی در فاصلة سال‌های ۱۳۷۵ تا ۱۳۷۶ مشاور سازمان برنامه و بودجه و در سال ۱۳۷۶ استاندار استان چهار محال و بختیاری شد. وی در سال ۱۳۷۹ معاون امور تولیدی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و در سال ۱۳۸۰ در کابینة دوم خاتمی با بالاترین رای مجلس ششم، وزیر کار و امور اجتماعی و در سال ۱۳۸۳ وزیر امور اقتصادی و دارایی شد.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
comment
0
0
comment جناب آقای دکتر سید صفدر حسینی: انتصاب جنابعالی که از خانواده ی معظم سادات حسینی واز نخبگان ملی کشور هستید را به عنوان رئیس صندوق توسعه ی ملی تبریک میگویم .خداوند جنابعالی رادر راه خدمت به کشور عزیزمان ایران سرافراز فرماید.سلطانعلی بهمنی
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار