اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹
شوشان - عبدالرحمن نیک سرشت :
 توصیه های دکتر صدری منش کارشناس اقتصادی؛ پیرامون حفظ اموال و دارایی هایمان از واقعی ترین موضوعات اصلی در مملکت ماست.

توصیه های این کارشناس اقتصادی به عبارتی رابطه نرخ  ارز با ارزش دارایی ها ی مردم ایران را نشان می دهد. وی معتقد است، چون بخش عمده ای از کالاهای کشور از طریق واردات تامین می شوند. پس مردم باید نسبت به استفاده ی درست و مواظبت جدی از وسایل خانه، از جمله کولر، یخچال، تلویزیون و سایر دستگاههای الکترونیک، بسیار دقت نمایند. 

صدری منش، بر این باور است، چنانچه شهروندان به این توصیه های مراقبتی - حفاظتی  اهمیت ندهند، بنابراین، معلوم نیست که در آینده قدرت خرید کافی،  هزینه ی تعمیرات و یا جایگزینی آن کالاها را داشته باشند.

البته، این کارشناس اقتصادی توصیه های جدی تری مبنی بر مواظبت از  خودروی سواری، احتیاط در خرید و فروش ارز، دقت عمل در معاملات بورسی، املاک و دیگر کالاهای سرمایه ای که تحت تاثیر حباب بالا، پائین میروند و دیگر نکات امنیتی موثری که مربوط به سبک زندگی و از دست نرفتن شغل شهروندان است نیز توصیه می نماید.

نگارنده براساس این رهنمودهای واقعی به متولین امر هشدار می دهد که عواقب حباب اقتصادی را در زندگی و معیشت مردم جدی بشمارند و هرچه زودتر به درمان این بیماری مزمن در کالبد اقتصاد بیمار کشور بپردازند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار