اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شادگان گفت: ۱۲ هزار عدد ماسک در سومین مرحله توزیع با نرخ مصوب در داروخانه‌های شادگان توزیع شد.
عبدالامیر ناصری اظهار داشت: این تعداد ماسک از نوع سه لایه است و از امروز در تمامی داروخانه‌های سطح شهرستان شادگان عرضه می شود.

وی افزود: این ماسک‌ها با حمایت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان تهیه شده است و با قیمت هر عدد ۱۵ هزار ریال به مردم عرضه خواهد شد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شادگان گفت: در ۲ مرحله قبلی ۱۵ هزار عدد ماسک برای در اختیار گذاشتن شهروندان شادگانی بین دارخانه‌ها توزیع شده بود.

ناصری اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن ماه محرم و میزان بالای استفاده از ماسک در این ماه پیش‌بینی می‌شود شهرستان شادگان به ۲۰ هزار عدد ماسک نیازمند باشد که امیدواریم این تعداد در اختیار اداره صنعت، معدن و تجارت شادگان قرار گیرد.

وی افزود: با تلاش مسوولان استان و شهرستان شادگان مواد ضدعفونی کننده دست به اندازه کافی در شادگان وجود دارد و تاکنون چند محموله دستکش نیز در این شهرستان برای استفاده مردم توزیع شده است.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان های زیر مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره مند هستند.

به گزارش ایرنا موارد مثبت از بیماری کووید ۱۹ یا ویروس کرونا از اواخر بهمن پارسال در کشور مشاهده شد.

شیوع این ویروس بر بیشتر فعالیت‌های اقتصادی، آموزشی ، اداری اجتماعی و فرهنگی خوزستان تاثیر بسیار بالایی گذاشته است.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار