اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۰
دبیر هیات استان عنوان کرد
دبیر هیات کشتی خوزستان گفت: قرار است با همکاری آموزش و پرورش به صورت جدی در بخش استعدادیابی در مدارس گام برداریم و نفرات مستعد را به سمت باشگاه‌ها هدایت کنیم.
اسکندر عیسوند اظهارکرد: باتوجه به شرایطی که کرونا ایجاد کرده است، فعلا نمی‌توانیم مسابقه‌ای برگزار کنیم، اما تلاش داشته‌ایم در این مدت برنامه‌ریزی خوبی برای کشتی خوزستان داشته باشیم. در همین راستا نیز در جلسه‌ای که با مسئولان ورزش آموزش و پرورش استان داشتیم، مقرر شد که به صورت جدی در بخش استعدادیابی گام برداریم. همکاری با آموزش و پرورش بسیار اهمیت دارد و قرار است مسئولان کمیته استعدادیابی استان با ورود به مدارس، نفرات مستعد را شناسایی کرده و به سمت باشگاه‌ها هدایت کنند. تفاهم‌نامه‌ای نیز منعقد شد که مسابقات آموزشگاه‌ها هر ساله جهت اهمیت به کشتی و بالابردن سطح کیفی این رشته برگزار شوند.

وی با بیان این‌که اکنون تقریبا تمام شهرستان‌ها در زمینه کشتی فعال هستند، گفت: البته تمام این هیات‌ها در بحث استعدادیابی کمک حال کشتی خوزستان نبوده‌اند ولی همانطور که گفتم با همکاری با آموزش و پرورش قصد داریم، به صورت جدی به این بخش ورود کنیم. در حال حاضر نیز فعالیت در بخش استعدادیابی یکی از اولویت‌های هیات محسوب می‌شود.

دبیر هیات کشتی خوزستان با اشاره به اصلی‌ترین اولویت این هیات در راستای ارتقای کشتی آزاد، عنوان کرد: کشتی فرنگی روال عادی خود را طی می‌کند و ضمن این‌که باید این رشته را حمایت کنیم، باید به فکر پیشرفت در رشته آزاد هم باشیم. قول می‌دهیم تغییرات خوبی در این رشته ایجاد کنیم که البته زمان‌بر و مستلزم یکسری اقدامات هدفمند است.

وی بیان کرد: از دیگر اولویت‌های هیات، جذب اسپانسر است. در این زمینه رایزنی‌هایی داشته‌ایم و قول‌های نیز گرفته شده است. همچنین دیگر برنامه هیات، سرکشی به هیات‌های شهرستانی است تا از نزدیک در جریان وضعیت کشتی شهرستان‌ها و مشکلات سخت افزاری آن‌ها قرار بگیریم و تا آنجا که می‌توانیم این مشکلات را حل کنیم.

عیسوند با بیان این که قطعا برای کشتی بانوان نیز برنامه داریم، افزود: البته باتوجه به شیوع کرونا فعلا نمی‌توانیم برنامه‌ای را اجرایی کنیم ولی باتوجه به تدابیر و راهکارهای فدراسیون برای بخش بانوان، پیش خواهیم رفت.

وی همچنین با بیان این‌که کرونا برای ما یک فرصت بود و توانستیم برنامه‌های خوبی برای کشتی خوزستان در نظر بگیریم، گفت: اهمیت به پیشکسوتان از دیگر اولویت‌های هیات است و تمام تلاش ما این است که از تجربیات ارزشمند این دوستان برای پیشبرد اهداف‌مان بهره‌مند شویم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار