اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۶
مسئول کمیته والیبال ساحلی هیات والیبال خوزستان گفت:‌ باتوجه به فیزیک بازیکنان استان و نفرات مستعدی که در والیبال ساحلی داریم، می‌توانیم جزو چند استان برتر کشور قرار بگیریم.
سید محسن عبدالهی‌موسوی اظهارکرد: دور مقدماتی مسابقات والیبال ساحلی جوانان خوزستان که از ۲۳ مردادماه آغاز شده بود، امروز (دوشنبه) پس از انجام ۳۰ بازی، به پایان رسید که ۱۲ تیم از اهواز، سه تیم از ماهشهر و یک تیم از دزفول، جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی را به دست آوردند.

وی با اشاره به برگزاری دور حذفی و پایانی این مسابقات در تاریخ ۳۰ و ۳۱ مردادماه در محل پارک لاله اهواز، گفت: این رقابت‌ها از سطح کیفی نسبتا خوبی برخوردار بود و پس از اتمام مسابقات نیز بازیکنان برتر جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور به اردوی انتخابی تیم استان دعوت خواهند شد. 

مسئول کمیته والیبال ساحلی هیات والیبال خوزستان بیان کرد: نکته حائز اهمیت این رقابت‌ها استقبال بی‌نظیر بازیکنان و مربیان جهت حضور در این مسابقات بود که نویدبخش روزهای درخشانی برای والیبال ساحلی استان در آینده‌ای نزدیک خواهد بود.

وی عنوان کرد: خوزستان استعدادهای خیلی خوبی در والیبال ساحلی دارد که با بهای بیشتر به این نفرات، می‌توانیم در کشور نیز مطرح شویم. والیبالیست‌های ساحلی استان نیاز به کسب تجربه دارند که حضور در میادین کشوری به آن‌ها بسیار کمک خواهد کرد. به هر حال خوزستان باتوجه به فیزیک بازیکنان و نفرات مستعدی که در این رشته دارد، می‌تواند جزو چند استان برتر کشور باشد.

عبدالهی‌موسوی بااشاره به محدود بودن زیرساخت لازم برای پرداختن بیشتر به والیبال ساحلی در خوزستان، افزود: در کل استان، پنج شش زمین والیبال ساحلی داریم که این برای کار اساسی در این رشته کم است. نیاز داریم با حمایت شهرداری‌ها و اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان زیرساخت لازم برای این رشته در استان فراهم شود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار