اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷
رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از به بهره برداری رسیدن چهار مدرسه در این ناحیه همزمان با بازگشایی مدارس خبر داد.
صادق نیسی‌گمراوی اظهار کرد: با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس خوزستان و جلب مشارکت خیرین مدرسه ساز، موفق شدیم که مجوز احداث نزدیک به ۹ مدرسه در ناحیه یک اهواز را کسب کنیم که از این تعداد، ۲ پروژه بسیار بزرگ ۱۲ و ۱۴ کلاسه در شهر اهواز در حال تکمیل هستند.

وی افزود: همچنین در روستای اسماعیلیه سه مدرسه سه کلاسه در حال ساخت است که از این تعداد ۲ مدرسه تا یک ماه آینده آماده بهره برداری خواهند بود. همچنین در روستای ام‌اتمیر یک مدرسه هشت کلاسه تا ۱۵ شهریور تکمیل می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز ادامه داد: در منطقه گلدشت نیز به دلیل کمبود فضای آموزشی، دو فضای آموزشی استیجاری به مدارس موجود در منطقه افزوده شد. در این منطقه حدود ۱۲ کلاس در مقاطع متوسطه اول دخترانه و پسرانه باید ساخته شود تا بتوانیم کمبود فضای آموزشی را جبران کنیم.

نیسی‌گمراوی بیان کرد: در شهرک گلبهار نیز یک مدرسه کانکسی وجود داشت که خوشبختانه توانستیم آن را با یک مدرسه سه کلاسه جایگزین کنیم که همزمان با بازگشایی مدارس به بهره برداری می‌رسد. در شهرک پیام نیز ساخت یک مدرسه ۱۲ کلاسه آغاز شده و تا سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه ناحیه یک اهواز بسیار مهاجرپذیر است، همچنان با کمبود فضای آموزشی روبرو هستیم، بنابراین نیاز به افزوده شدن چندین فضای آموزشی داریم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار