اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۹۳۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۲
استاندار خوزستان با تبریک راهیابی تیم فوتبال فولاد خوزستان به مسابقات فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا گفت: خوزستان از دیرباز مهد فوتبال ایران بوده است و فولاد به آنچه استحقاق داشت رسید.
غلامرضا شریعتی شامگاه پنجشنبه ۳۰ مردادماه در پایان مسابقه فوتبال فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز که با برتری یک بر صفر نماینده خوزستان و کسب سهمیه آسیایی همراه بود ضمن تبریک این موفقیت گفت: خوزستان از دیرباز مهد فوتبال ایران بوده است و همواره تیم‌های ملی را پشتیبانی کرده است.

وی افزود: امروز نیز بازیکن های خیلی خوبی در تیم های لیگ برتر فعال هستند و سه تیم نیز به عنوان نماینده خوزستان در لیگ برتر فوتبال کشور شرکت دارند و خوشبختانه یکی از این تیم‌ها توانست به آنچه استحقاق داشت برسد و یکی از سهمیه های آسیایی را کسب کند و در لیگ برتر هم سوم شود که برای ما مایه افتخار و خوشحالی است.

شریعتی بیان کرد: امروز با کسب این موفقیت دل همه مردم ورزش دوست استان خوزستان شاد شد و ما نیز از این بابت خرسندیم.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: دو نماینده دیگر خوزستان نیز امسال وضعیت نسبتاً خوبی داشتند و امیدواریم در سال آینده تا حد امکان کمک کنیم و تیم های خوزستانی بهتر از این ظاهر شوند و خوزستانی‌ها که فوتبال دوست هستند و بازیکنان خوزستانی که همواره از وزنه های تیم ملی بوده اند در شرایط بهتر در عرصه ورزش بدرخشند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار