اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۶
در ویدئو کنفرانسی با حضور وزیر علوم از فاز نخست محوطه‌سازی دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول بهره‌برداری و همچنین کلنگ احداث دانشکده مهندسی مکانیک این دانشگاه به زمین زده شد.
در ویدئو کنفرانسی با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، عملیات احداث دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول آغاز شد. اعتبار این پروژه ۳۹۷ میلیون ریال است و در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۶۰۰ متر مربع احداث خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود این دانشکده در سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری برسد.

همچنین در این ویدئو کنفرانس فاز نخست محوطه‌سازی دانشگاه به بهره‌برداری رسید. در راستای بهره‌برداری از این طرح، اقداماتی همچون ایجاد تاسیسات زیربنایی، محوطه‌سازی، احداث رینگ پیرامون، اجرای زهکشی، ایجاد روشنایی محوطه دانشگاه، احداث سه پارکینگ با ظرفیت ۱۵۰ خودرو و اجرای دیوار پیرامونی دانشگاه به متراژ ۲ هزار متر انجام شد.   

همچنین ایجاد سیستم آبیاری تحت فشار اراضی کشاورزی دانشگاه به وسعت ۴۰ هکتار، اجرای عملیات بیس و آسفالت معابر اصلی دانشگاه و کاشت ۴۰ هزار اصله درخت، از جمله اقدامات انجام شده در فاز نخست محوطه‌سازی در این دانشگاه است. پیش‌بینی می‌شود تا ۲ سال آینده فاز دوم این طرح به بهره‌برداری برسد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار