اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: این فیلم سینمایی که در استان خوزستان تولید شده به کارگردانی مهدی جعفری هم‌اکنون در مرحله تدوین است.
وحید کیانی اظهارداشت: فیلمبرداری این اثر سینمایی که در گونه فیلم‌های دفاع مقدس و کودک و نوجوان  است در ۶۱ جلسه انجام شد و عمده آن در شهر آبادان صورت گرفت.

وی ادامه داد: داستان فیلم یدو مربوط به ماه‌های اول جنگ تحمیلی در آبادان و روایت‌گر اتفاق‌های آن دوران برای خانواده های آبادانی و کودکان و نوجوانان این شهر در روزهای محاصره آبادان است تا از این طریق بخشی از تاریخ دفاع مقدس به‌تصویر کشیده شود و نسل جدید آشنایی بیشتری نسبت به وقایع و اتفاقات آن دوران داشته باشد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان با اشاره به اینکه مهین عباس‌زاده و همچنین مهدی جعفری نویسندگان این اثر بلند سینمایی هستند، افزود: از جمله بازیگران این فیلم ستاره پسیانی، اکبر اودود، سعید آلبوعبادی، میلاد صویلاوی، محمدمهدی آلبوعلی، ریحانه آریامنش، عبدالحلیم تقلبی، حسین پوریده، رضا نوری، طاهره نیک‌آزاد، مسعود جلالی، معید رامی، مائده رامی، یاسین مسعودی و احمد مسافری می باشند.

کیانی تصریح‌کرد: به جز بازیگر نقش اول زن این فیلم (ستاره پسیانی) دیگر بازیگران، همگی خوزستانی هستند که در فیلم یدو نقش آفرینی می‌کنند.

 بر اساس این گزارش فیلم یدو به تهیه‌کنندگی محمدرضا مصباح، از تولیدات جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار