اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان:
صادق حقیقی‌پور گفت: امیدواریم روند آبرسانی به غیزانیه به زودی در سایر بخش‌های اهواز به ویژه مناطق بامدژ، قلعه سحر، دب حردان و باوی نیز اجرایی و مشکلات آب در این مناطق روز به روز کمتر شود.

صادق حقیقی‌پور در آیین بهره‌برداری از فاز دوم پروژه آبرسانی به روستاهای غیزانیه که امروز (۱۶ شهریورماه) انجام شد، اظهار کرد: از صبوری مردم غیزانیه در مدتی که در تامین آب مشکل داشتند، تشکر می‌کنیم.

وی افزود: پس از خردادماه که فاز اول پروژه آبرسانی به غیزانیه انجام شد وعده دادیم که فازهای مختلف آبرسانی به غیزانیه ادامه پیدا کند و اکنون این امر محقق شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان تصریح کرد: از بنیاد مستضعفان، استاندار خوزستان، شرکت فراسان و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء تشکر می‌کنیم که با فعالیت‌های شبانه‌روزی خود توانستند طرح‌های آبرسانی به غیزانیه را اجرایی کنند.

حقیقی‌پور با اشاره به افتتاح رسمی فاز دوم طرح آبرسانی به غیزانیه گفت: خوشبختانه از روز ۱۰ شهریورماه فاز دوم با موفقیت تست شد و امروز به صورت رسمی افتتاح شد.

وی با بیان اینکه اکثر جمعیت غیزانیه در محدود فاز دوم طرح آبرسانی هستند اما فاز سوم نیز از نظر تعدد روستا بسیار حائز اهمیت است، گفت: از امروز بهره‌برداری آزمایشی فاز سوم آغاز شد اما تا زمان بهره‌برداری نهایی ممکن است با مشکلاتی مواجه شویم. تلاش خواهیم کرد همه مشکلات را حل کنیم و طعم شیرین آب شرب به دورافتاده‌ترین نقاط غیزانیه برسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان بیان کرد: حدود ۶۰ میلیارد تومان در فاز دوم این طرح و در فاز سوم حدود ۳۵ میلیارد تومان هزینه شده است. فاز سوم تقریبا نیاز به تاسیسات کم توله رامهرمز را برطرف می‌کند و با بهره‌برداری این خط، کمترین وابستگی را به این خط خواهیم داشت.

وی افزود: ما تا گام آخر در کنار مردم غیزانیه خواهیم بود و پس از اتمام این مراسم، کار رها نخواهد شد و تا پایان آبرسانی به تک تک روستاها در کنار مردم خواهیم بود.

حقیقی‌پور گفت: امیدواریم روند آبرسانی به غیزانیه به زودی در سایر بخش‌های اهواز به ویژه مناطق بامدژ، قلعه سحر، دب حردان و باوی نیز اجرایی و مشکلات آب در این مناطق روز به روز کمتر شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار