اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳
هشدار معاون دانشگاه علوم پزشکی اهواز:
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به سوءاستفاده سودجویان در فروش داروهای کرونا و آنفلوآنزا، بر لزوم تهیه این داروها تنها از داروخانه‌ها تاکید کرد.
دکتر حسین برزگر با اشاره به توزیع آمپول تقلبی کرونا در استان تهران اظهار کرد: داروهای مورد نیاز بیماران کرونا در چرخه امن و تحت کنترل، تامین می‌شود و در حال توزیع است و به هیچ وجه حتی یک آمپول خارج از این چرخه امن، توزیع نمی‌شود.

وی با بیان اینکه بر تولید تا مصرف داروی بیمار نظارت می‌شود، تصریح کرد: بیماران مبتلا به کرونا باید به مراکز درمانی بیمارستانی مراجعه کنند و تحت درمان قرار بگیرند و هیچ‌گونه دارویی خارج از بیمارستان و خارج از داروخانه تهیه نکنند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در خصوص احتمال سوءاستفاده سودجویان از داروهایی تحت عنوان واکسن آنفلوآنزا نیز گفت: هنوز واکسن آنفلوآنزا توزیع نشده است اما مردم باید دقت کنند و واکسن آنفلوآنزا را حتما و تنها از داروخانه‌ها تامین کنند.

به گزارش ایسنا، فرمانده انتظامی غرب استان تهران از انهدام باند فروشندگان آمپول تقلبی درمان کرونا در شهریار خبر داد و گفت: متاسفانه شش تن از مصرف کنندگان این داروی تقلبی جان خود را از دست دادند.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در جامعه، متاسفانه بعضی از افراد سودجو و کلاهبردار با درج آگهی‌های دروغین با عناوین‌ مختلف در فضای مجازی به خصوص در شبکه‌های اجتماعی همچون فروش "داروی ضد کرونا، فروش واکسن ضد کرونا، شربت‌های ضد کرونا و ..." قصد کلاهبرداری از شهروندان را دارند بنابراین ضرورت دارد هموطنان در این زمینه هوشیار باشند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار