اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲
استاندار خبر داد
استاندار خوزستان با اشاره به افتتاح باغ موزه آبادان در تاریخ دوم مهرماه، گفت: آبادان و خرمشهر، موزه طبیعی دفاع مقدس و از افتخارات ۸ سال دفاع مقدس هستند.
غلامرضا شریعتی شب گذشته ۲۱ شهریورماه در نشست هماهنگی افتتاح باغ موزه و بزرگداشت هفته دفاع مقدس در آبادان، اظهارکرد: در هفته دفاع مقدس بنا است باغ موزه چند استان از جمله خوزستان در آبادان از طریق ویدئو کنفرانس به بهره برداری برسد. یکسری نواقص جزیی موجود بود که باید هماهنگی های لازم را انجام می دادیم که در جلسه ای نیز کارها هماهنگ و مقرر شد که یکسری از کارها توسط استانداری، منطقه آزاد اروند، پالایشگاه و شهرداری آبادان انجام شود و باغ موزه برای افتتاح در تاریخ دوم مهرماه آماده شود.

وی بیان کرد: ان شاءالله بازدید از این باغ موزه برای عموم مردم و همچنین مهمانان ملی، کشوری و کشورهای همسایه خواهد بود.

استاندار خوزستان گفت: البته آبادان و خرمشهر، موزه طبیعی دفاع مقدس و از افتخارات ۸ سال دفاع مقدس هستند اما این باغ موزه به عنوان نماد و یادگار برای استفاده نسل فعلی و آینده و آشنایی آن ها با فداکاری ها، جانفشانی ها، ایثارگری ها و کارهای بزرگ نسل قبل برای کیان اسلام، انقلاب و ایران است تا همچنین الگویی برای این نسل و نسل های آینده برای دفاع از مرزهای ایران زمین باشد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار