اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۲۸۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸

گاهی اوقات افرادی که در طول شبانه روز به بازی کردن مشغول هستند به مرور از بازی‌هایی با گیم پلی و داستانی کلیشه‌ای خسته می‌شوند و به‌دنبال بازی‌های مستقلی می‌گردند که علاوه بر سرگرم کننده بودن مقداری هم آن‌ها را به چالش بکشد. این‌جا است که پلتفرم موبایل با داشتن بازی‌های بسیار متعدد در سبک‌های مختلف به کمک این افراد آمده و نجات بخش آن‌ها می‌شود. در این مطلب چند بازی اندروید به شما معرفی می‌شود که علاوه بر خاص بودن، به دلیل درجه سختی که دارند قطعا شما را به چالش خواهند کشید.


Dead Cells

این روزها بازی‌های سبک Roguelike سر و صدای زیادی به‌پا کرده‌اند. این نوع بازی‌ها به دلیل داشتن گیم‌پلی به‌شدت سخت و چالش برانگیز کاربر را حسابی به دردسر می‌اندازند. بازی Dead Cells یکی از همان‌ها است که توسط کمپانی Playdigious برای اندروید منتشر شده است. شما در این بازی کنترل شخصیتی را به‌عهده گرفته و در دنیای خیالی بازی وارد نبرد با موجودات شیطانی می‌شوید. ماهیت این نوع بازی‌ها به‌این صورت است که شما با پیشروی در بازی سطح خود را بالا برده و در مقابل سلاح‌های خود را ارتقا می‌دهید و به‌پیش می‌روید در شرایطی که هیچ‌گونه Check Point در بازی گنجانده نشده و هر زمان که شخصیت شما از بین برود بازی از اول شروع خواهد شد. Dead Cells هم از این قاعده مستثنی نیست و قرار است حسابی شما را به چالش بکشد. این بازی از گرافیک و صداگذاری بسیار با کیفیتی ساخته شده است که پیشنهاد می‌کنیم حتما آن‌را تجربه کنید.


aa

اگر به‌دنبال بازی می‌گردید که نیاز به تمرکز بالا و عکس العمل بسیار سریع دارد بازی aa مناسب شما خواهد بود. شاید در نگاه اول این بازی بسیار ساده به‌نظر برسد اما پیشنهاد می‌کنیم چند مرحله از آن را بازی کنید تا در مراحل بالاتر متوجه درجه سختی آن شوید. شما در این بازی باید توپ‌های دایره‌ای شکل کوچکی را که در هر مرحله تعداد آن‌ها تغییر می‌کند به مرکز یک توپ بزرگ‌تر که در وسط صفحه قرار دارد پرتاب کنید به‌شرطی که این توپ‌های کوچک ما به‌ ‌یکدیگر برخورد نکنند. کار در جایی سخت می‌شود که توپ بزرگتر شما را با حرکت‌های مختلف چرخشی به چالش می‌کشد و گاهی در بعضی از مراحل تعداد توپ‌های کوچکی هم که باید پرتاپ کنید، آنقدر زیاد می‌شود که یک اشتباه کوچک شما را از دور مسابقه خارج می‌کند. این بازی توسط استودیوی General Adaptive برای اندروید به‌صورت رایگان منتشر شده است. پس اگر تا به‌امروز این بازی را تجربه نکرده‌اید، شما را به چالش دعوت می‌کند.

علاوه بر اینها انواع دیگر از بازی ها وجود دارند که امکان دارد در نگاه اول سخت به نظر برسند و فکر کنید نمی توانید از پسشان برنمی آیید ولی ما به شما توصیه میکنیم امتحان کنید!

برای مشاهده این بازی ها و مهک زدن خودتان می توانید در ابتدا به سایت معتبر خرید جم و محصولات بازی آسان جم بروید و آنها را تهیه کنید و خودتان را به چالش بکشید.در زیر با آنها آشنا می شویم.


کلش آف کلنز (Clash of Clans)

کلش آف کلنز (Clash of Clans) – که در ایران به اختصار کلش نامیده میشود – از محبوب ترین بازی های سبک استراتژیک است که در سال 2013 توسط کمپانی قدرتمند SUPERCELL به بازار عرضه شد. کلش آف کلنز بعد از گذشت هفت سال تا به امروز طرفداران خود را دارد.

بازیکنان در کلش آف کلنز رئیس یک دهکده هستند. کلش آف کلنز قسمت های مختلفی دارد که بخش اصلی آن پیوستن شما به یک قبیله یا Clan و مبارزه با قبایل دیگر است. یکی دیگر از بخش های بازی کلش آف کلنز به دست آوردن هدف های مشخص شده در بازی و کسب جوایز برای پیشرفت قبیله است.

شما باید برای ارتقاء سطح بازی خود به قبایل دیگر حمله کنید و آنها شکست دهید تا بتوانید از غنایم آنها بهره مند شوید. همچنین باید دژ محکمی بسازید و نیروهای خود را ارتقاء دهید تا هنگام حمله قبایل دیگر آسیب نبینید و بتوانید منابع خود را حفظ کنید.


Trap Dungeons 2

اگر اعصاب اضافی دارید پیشنهاد می‌کنیم معرفی این بازی را از دست ندهید. بازی Trap Dungeons 2 همان‌طور که از اسمش پیدا است، شما را در سیاه چاله‌هایی با تله‌های بسیار کشنده رها می‌کند و وظیفه شما هم در این حین فرار از همین سیاه چاله‌ها است. اما اگر فکر می‌کنید از پس این‌چنین بازی بر می‌آیید باید گفت که کافی است در مسیر خود به یک سکو برخورد کنید و فکر کنید باید با پرش بر روی آن‌ مسیر را طی کنید، اما خبر ندارید که بی‌رحمی بازی این‌جا است که لحظه‌ای که در حال پرش بر روی آن سکو هستید زیر پای شما خالی شده و همان سکو بر سر شما خراب می‌شود. حال شما با نا امیدی باید تمام مراحل را از اول پشت سر بگذارید تا به این جایی که بودید برسید. این بازی با این‌که گرافیک کاملا ساده‌ای دارد اما با گیم‌پلی درگیر کننده و سختی که دارد، شما را میخکوب گوشی هوشمند خود می‌کند. Trap Dungeons 2 توسط استودیوی Clancy Studios برای دستگاه‌های اندرویدی ساخته شده و به‌صورت رایگان منتشر شده است.

Geometry Dash

این بازی با توجه به درجه سختی که دارد قطعا در این لیست قرار می‌گیرد. Geometry Dash یک بازی آرکید است که توسط کمپانی RobTop Games برای پلتفرم اندروید منتشر شده است. شما در این بازی تنها با یک دکمه کنترل مکعبی را دارید که قرار است در مسیری پر تلاطم آن را هدایت کنید تا سالم به‌مقصد برسد. در طول مسیر این بازی شما با موانع مختلفی برخورد خواهید کرد که نیازمند عکس العمل سریع خواهد بود. به‌وجود آمدن پرتال‌های مرگبار، برعکس شدن نیروی گرانشی و تله‌های مرگبار دیگری را نیز به آن موانعی که گفته شد، اضافه کنید تا متوجه سختی بازی بشوید. اگر به این سبک از بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم Geometry Dash را از فروشگاه اندروید به‌صورت رایگان دانلود کنید.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار