اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱
مدیر عامل شركت ملی مناطق نفتخیز عنوان کرد:
نشست پیش بینی پنج ساله بهره دهی چاه های شركت بهره برداری نفت و گاز کارون با حضور مدیر عامل شركت ملی مناطق نفتخیز و با رعایت كامل پروتكل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به صورت ویدئو كنفرانس برگزار شد.

مهندس احمد محمدی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای دفاع مقدس و تبریك روز ملی ایمنی و آتش نشانی، عملكرد تولیدی نفت و گاز كارون را قابل قبول توصیف كرد و تحقق تولید فراتر از برنامه این شركت در نیمه نخست سال جاری را نتیجه همت و پشتكار كاركنان این شركت در همه سطوح دانست.

به گزارش روابط عمومی شركت بهره برداری نفت و گاز كارون، مهندس احمد محمدی با بیان اینكه هر چهار بسته این شركت در طرح ۲۸مخزن تعیین تكلیف شده اند، گفت: با اتمام این پروژه های كلان در موعد مقرر، روزانه ۱۷۰ هزار بشكه نفت به ظرفت تولیدی شركت بهره برداری نفت و گاز كارون افزوده خواهد شد.

تحقق  ۱۰۱ درصدی تولید نفت  نسبت به برنامه در شش ماهه نخست سال ۹۹

مدیر عامل شركت بهره برداری نفت و گاز كارون نیز ضمن تبریک روز ملی ایمنی به همکاران پرتلاش آن شرکت به ویژه کارکنان HSE ، درتشریح گزارش عملكرد این شركت اظهار داشت: با اهتمام و انجام کار گروهی و مشترک مدیریت های ستادی و کارکنان تلاشگر شرکت کارون و علیرغم محدودیتهای ناشی از تحریم های خصمانه دشمن و شرایط کرونا ، خوشبختانه این شرکت موفق به تحقق تولید نفت وگاز افزون بر ۱۰۰ درصد برنامه های ابلاغی با رعایت کامل مسائل ایمنی و الزامات زیست محیطی گردیده است .

مهندس غلامرضا مفیدی افزود: با انجام  اقدامات تعمیراتی  و تشدید  اقدامات کنترلی دستاورد ارزشمند دیگری نیز در بخش جمع آوری گازهای ارسالی به مشعل محقق و میانگین گاز مستمر ارسالی به مشعل های شرکت کارون درنیمه نخست سال جاری با کاهش ۸۰ درصدی نسبت به سال گذشته به کمتر از ۳ میلیون  فوت  مکعب در روز  کاهش یافته است .

وی به سایر اقدامات انجام شده درحوزه پشتیبانی تولید نیز اشاره كرد و یادآور شد: طی یکسال گذشته با اهتمام  همکاران ، ۲۲۰ قلم كالای مورد نیاز فرآیند تولید شركت بومی سازی گردیده و در بخش خرید نیز قریب به ۴۱۶۰ قلم كالا به ارزش بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال خریداری شد كه ۷۵ درصد آن از منابع درون استانی تامین گردیده است.

مهندس مفیدی اظهار داشت: از دیگر موفقیت های این شرکت طی سال جاری کسب رتبه برتر شورای اقامه نماز و نیز پایگاه مقاومت بسیج شركت بهره برداری نفت و گاز کارون در سطح استان و همچنین انجام
 فعالیت های  عام المنفعه در راستای عمل به مسئولیتهای اجتماعی از قبیل ساخت مسجد ، تعمیر فضا های آموزشی ، استمرارآب رسانی به بخش غیزانیه ، تهیه بسته های معیشتی کمک های مومنانه ، تهیه و توزیع  لوازم التحریر بین دانش آموزان روستاهای  اطراف تاسیسات و ضدعفونی اماکن و توزیع ملزومات بهداشتی جهت مقابله با کرونا در روستاها و مناطق شهری همجوار اشاره  نمود .  

در ادامه این نشست، پیش بینی پنج ساله بهره دهی چاه ها ، پیگیری صورت جلسات نشست پیشین و نیز بررسی پیشرفت پروژه های  حوزه شركت بهره برداری نفت و گاز كارون مورد بررسی  قرار گرفت.

هر شركت بهره بردار، یك كارگروه تولید حداكثری

مدیرعامل شركت ملی مناطق نفتخیز جنوب در پایان با اشاره به اینكه سازمان باید آمادگی كامل جهت بازگشت به تولید حداكثری را داشته باشد، تاكید كرد: هر پنج شركت بهره بردار باید كارگروه ویژه بازگشت به تولید حداكثری را تشكیل و اقدامات انجام شده در راستای ایجاد آمادگی برای افزایش تولید را با هماهنگی مدیریت تولید شركت ملی مناطق نفتخیز جنوب پیگیری  نمایند .

مهندس احمد محمدی، استقرار سیستم مدیریت یكپارچه خطوط لوله(PIMS) در سازمان را نوید بخش انسجام بیشتر در احداث، نوسازی و بهسازی شریانهای نفت و گاز دانست و بیان داشت: با آغاز به كار كارگروه های PIMS  در شركت های بهره بردار، روند رسیدگی به پروژه های مربوط به خطوط لوله جریانی و اصلی شركت تسریع یافته است .

وی در پایان از كلیه كاركنان حوزه ی HSE شركت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شركتهای بهره بردار تقدیر كرد و اظهار داشت: عملكرد خوب این عزیزان بر هیچ كس پوشیده نیست و با حفظ آمادگی و تلاش برای ارتقاء قدرت واكنش سریع در زمان بروز حوادث، سرمایه های انسانی و دارایی های فیزیكی از هرگونه آسیب مصون خواهند بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار