شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴
رئیس دانشگاه علمی کاربردی خوزستان با اشاره به انتشار فراخوان جذب مدرس در این دانشگاه، گفت: فراخوان جذب مدرس در سال ۹۹ تا پایان مهر ادامه خواهد داشت.
مسعود خداپناه اظهار کرد: یکی از کارهایی که برای ارتقای کیفیت آموزش در دانشگاه علمی کاربردی انجام شد، اصلاح ساختار و کیفیت مدرسان این دانشگاه بود. به این منظور ابتدا برای پذیرش مدرسان جدید، شاخص معدل و دارا بودن تخصص‌های ویژه تعریف شد.

وی با بیان اینکه در سطح استان خوزستان ۱۷ مرکز علمی کاربردی فعال هستند، عنوان کرد: در سال‌های ۹۶، ۹۷، ۹۸ فراخوان جذب مدرس دادیم و امسال نیز از ابتدای مهر فراخوان جذب مدرس منتشر شد که تا پایان مهر ادامه خواهد داشت.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی خوزستان بیان کرد: هر سال متقاضیان زیادی برای تدریس در مراکز علمی کاربردی در مصاحبه شرکت می‌کنند که از این میان در سال ۹۷، ۱۳۷ نفر و در سال ۹۸، ۴۸ نفر موفق به دریافت کد مدرسی شدند.

خداپناه با اشاره به اجرای طرح پالایش مدرسان این دانشگاه، افزود: برای مدرسان قدیمی طرح پالایش را اجرا کردیم، به این منظور فراخوانی منتشر کردیم و در این فراخوان از مدرسان دانشگاه درخواست کردیم در مصاحبه علمی شرکت کنند تا مستندات علمی و پژوهشی خود را در قالب یک مصاحبه علمی ارائه دهند؛ در این فراخوان از حدود ۲ هزار  و ۷۰۰ مدرس موجود، هزار و ۳۰۰ مدرس در این مصاحبه شرکت کردند که تقریبا همین تعداد، تایید شدند. همچنین کد مدرسی هزار و ۲۱۵ نفر در سال ۹۸ به دلیل اینکه در مصاحبه علمی شرکت نکردند، باطل شد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار