اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳

با انتشارات جعفری، دیگر نیازی نیست برای خرید کتاب از خانه خارج شوید. بهترین و پرفروش ترین کتاب های پزشکی را می توانید از طریق سایت انتشارات جعفری به صورت آنلاین خریداری کنید. خرید کتاب آنلاین به خصوص برای کسانی که در شهرهای کوچک و دور زندگی می کنند این امکان را می دهد تا کتاب مورد نیازشان را به راحتی خریداری کنند. این موضوع برای دانشجویان و اساتید رشته های داروسازی، دندانپزشکی، پرستاری، پیراپزشکی و علوم پایه پزشکی بسیار اهمیت دارد؛ چراکه دیگر نیازی نیست تا برای خرید کتاب های نایاب به تهران سفر کنند. اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست آورید، خواندن متن زیر را به شما توصیه می کنیم.

چگونه حرفه ای کتاب بخرید؟

به کتاب و کتاب خوانی علاقه دارید؟ می خواهید مانند حرفه ای ها کتاب بخرید؟ پیشنهاد می کنیم قبل از خرید به موارد زیر توجه کنید:

کتابی متناسب با سنتان انتخاب کنید

در هنگام خرید کتاب سن نقش زیادی دارد. بعضی از رمان ها برای کودکان و نوجوانان مناسب نیستند. اگر کود یا نوجوان هستید خواند رمان و کتاب های بزرگسالان را به آینده موکول کنید. برای شما کتاب های بسیار مفید و متنوعی در بازار وجود دارد که می توانید تهیه کنید. انتشارات کتاب کودک و نوجوان نه تنها به موضوع بلکه به دغدغه ها، حروف چینی، کلمات، صفحه بندی و تصاویر کتاب این رده بسیار دقت می کنند. در هنگام خرید کتاب برای کودکان و نوجوانان پیشنهاد می کنیم به گروه بندی سنی توجه کنید. گروه سنی «الف» برای کودکان زیر 6 سال، گروه سنی «ب» برای گروه سنی 6- 9 سال، گروه سنی «ج» برای سال های پایان دبستان، گروه سنی «د» برای 12 تا 14 سال و گروه «ه» مخصوص بالاتر از 14 سال و البته زیر 19 سال است.

موضوع مورد علاقه تان در چه زمینه ای است؟

کتاب خوان های حرفه ای معمولا از یک یا دو موضوع خاص بیشتر لذت می برند. البته این به دین معنی نیست که آن ها به سراغ موضوعات دیگر نمی روند؛ مثلا اگر کسی از خواند کتاب شعر بسیار لذت می برد، کافیست نگاهی به کتابخانه اش بیندازید تا متوجه شوید که او تمام دیوان ها و کتاب های شاعران معروف را دارد؛ اما در کتابخانه او رمان های معروف و شاید چند کتاب علمی یا مربوط به موسیقی نیز باشد. اکثر کسانی که عاشق کتاب های تاریخی اند، مجموعه ای از معروف ترین کتاب های تاریخی را در کلکسیونشان دارند.

نظر کتاب خوان های حرفه ای را جویا شوید

یکی از راه های خرید کتاب این است که آزمون خطا کرده و شانسی کتابی را انتخاب کنید؛ اما این چندان حرفه ای به نظر نمی رسد، پیشنهاد می کنیم قبل از خرید کتاب در مورد آن تحقیق کنید. اگر کسی آن را معرفی کرده است از او بخواهید خلاصه ای از آن چه خوانده را برایتان بازگو کند. در این مورد خواند خلاصه کتاب از اینترنت نیز فکر بسیار خوبی است.

ناشرین موفق را بشناسید

بهترین ناشران معمولا همان هایی هستند که پر فروش ترین کتاب های سال را منتشر کرده اند. گرچه این همیشه صادق نیست و گاها ناشران جوان نیز کتاب های خوبی چاپ می کنند اما ناشران حرفه ای و با تجربه با چاپ کتاب های سطح پایین اسم و رسمشان را به خطر نمی اندازند. از طرفی نویسندگان حرفه ای نیز بیشتر علاقه دارند تا با ناشران حرفه ای کار کنند. بنا بر این، بهتر است انتشاراتی که در زمینه های مورد علاقه شما کتاب های حرفه ای چاپ می کند را بشناسید و از آن ها خرید کنید.

فهرستی از بهترین ها را تهیه کنید

نام کتاب های برگزیده را از اینترنت بگیرید. این کتاب ها معمولا بسیار پر مخاطب بوده اند. برخی سازمان ها نیز کار بررسی کتاب را به صورت تخصصی انجام می دهند مانند لاک پشت پرنده که سازمانی برای بررسی کتاب های کودکان و نوجوانان است.

آیا برای حرفه ای بودن لازم است هر کتابی را بخوانیم؟

بعضی ها می گویند هر کتابی ارزش یک بار خواندن را دارد. حقیقتش را بخواهید این حرف شاید درست باشد اما واقعا فکر می کنید که در دنیایی که پر از کتاب های خوب است آیا می ارزد که وقتمان را برای خواند کتاب های بی فایده صرف کنیم؟ اگر همه چیز را در نظر گرفته و کتابی را انتخاب کرده اید اما بعد از خواندن چند صفحه از آن متوجه شده اید که چندان هم چنگی به دل نمی زند، آن را رها کرده و به سراغ کتاب بهتری بروید. شما می توانید این نوع کتاب ها را به کتابخانه ها هدیه دهید و یا به کسی بدهید که از آن لذت می برد.

جمع بندی

یکی از نشانه های افزایش فرهنگ در یک جامعه میزان کتاب خوانی و ساعت مطالعه در آن است. معیار خرید کتاب برای افراد مختلف بسیار متفاوت است. بعضی فقط به طرح روی جلد یا قیمت اهمیت می دهند؛ اما برای انتخاب کتاب معیارهایی مانند سن، موضوع و انتشارات نیز اهمیت بسیار دارد. انتشارات جعفری یکی از بهترین ناشران است که در زمینه های علوم پزشکی، پرستاری، روان پزشکی، داروسازی، طب سنتی و زبان فعالیت می کند. اگر دانشجو یا مدرس رشته های پزشکی هستید، پیشنهاد می کنیم سری به سایت jafari.pub بزنید. شما می توانید از طریق انتشارات جعفری کتاب مورد نظرتان را به صورت آنلاین سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار