اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۶۲
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۳
شوشان/ روزنامه نور خوزستان نوشت: با توجه به طولانی شدن معرفی استاندار جدید، هر روز نام تازه ای به عنوان گزینه استانداری در سایت های خبری به چشم می خورد. از جمله روز گذشته از مهندس سید محمد حسن تولایی استاندار اسبق خوزستان به عنوان گزینه نهایی استاندار نام برده شد. وی علیرغم غیر بومی بودن به استان خوزستان آشناست و با پتانسیل ها و در عین حال تنگناهای استان (اگر اطلاعاتشان به روز باشد) آشناست. تولایی در ستاد مرکزی و انتخاباتی دکتر روحانی نقش مهمی داشته است.

همچنین از امین بیانک نماینده اسبق مردم در مجلس شورای اسلامی و شهردار اسبق اهواز به عنوان گزینه دیگری برای استانداری خوزستان نام برده شده است. وی روز شنبه سفری به اهواز داشت و در پاسخ به این سوال که علت سفرش چه بوده، گفته است: این سفر بنا بر دعوت تعدادی از دوستان که لازم می دیدند بنده سفری داشته باشم تا با گروه های موجود سیاسی اجتماعی و همچنین تعدادی از مقامات و مد یران ارشد استان ملاقات های نزدیک نمایم، صورت گرفت.

بیانک این را هم گفت که هر چند که بنده در طول سالهای گذشته که در تهران ساکن بوده ام مرتب به استان مسافرت می کردم ولی بهتر دیده شد که با توجه به رایزنی های صورت گرفته در راستای ارائه برنامه های کاری خودم و شنیدن دغدغه های دوستان این سفر انجام پذیرد.

بیانک با تاکید بر احاطه داشتن به نظرات و دیدگاه های فعالان استان عنوان کرد: دلواپسی های کارشناسان و فعالان سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی به ویژه اهالی رسانه را در خبرگزاری آریا مطالعه کرده ام و برای این همه دلواپسی و دغدغه ارزش قائل هستم. وی اظهار امیدواری کرده که اگر به عنوان خادم مردم استان یکبار دیگر در سمت خدمت گزاری وارد استان شود همه توان خود را برای خروج استان از این نگرانی ها انجام خواهد داد. به اعتقاد بیانک راه توسعه برای استان باز است و می توان به کمک شهروندان و نخبگان و البته گروه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی استان قدم های مناسبی برداشت و شکاف های موجود را پر نمود.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۵
comment
comment
نامداری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
comment
2
1
comment فقط شمسایی
comment
قلی نژاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
comment
1
0
comment بیانک ضعیف است و جریان خاصی سعی در قالب کردن او به خوزستان دارد.
comment
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
comment
0
1
comment بیانک قویترین بهترین گزنیه موجود است به امید امدن ایشان
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۹
comment
0
0
comment فقط مرعشی
comment
عكام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
comment
0
0
comment لطفا سمت جديد بيانك رابفرمائيد انصافا ايشان مدير قابلي است
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار