شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۵
شوشان: سرمربی رده های سنی واترپلوی خوزستان پس از اعزام نشدن تیم استان به مسابقات قهرمانی رده های سنی کشور گفت: هنوز نتوانسته ام با یکی از مسوولان هیات صحبت کنم و دلیل این کار را متوجه شوم.

رضا مخیلفی اظهار کرد: من همراه با تیم ملی در مسابقات آسیایی حضور داشتم و وقتی به ایران برگشتم به من اطلاع دادند که تیم به مسابقات اعزام نشده است. دلیل آن را نمی دانم و هنوز نتوانسته ام با یکی از مسوولان هیات در خصوص این مساله صحبت کنم.

وی افزود: به هر حال بازیکنان بسیار زحمت کشیده اند و وقت گذاشته اند و دوست دارند به تیم ملی راه پیدا کنند. باید ببینم که هیات استان جوابگوی این سوال ما هست یا خیر.

سرمربی رده های سنی واترپلوی خوزستان بیان کرد: قرار بود تیم اعزام شود و باید اعزام می شد، زیرا بحث نتیجه گرایی نیست و این بازیکنان باید رشد پیدا کنند تا نقاط مثبت آن ها را بتوانیم ارزیابی کنیم تا آینده ای برای واترپلوی استان باشند.

وی ادامه داد: وقتی تیم اعزام نمی شود، بازیکن از نظر روحی افت می‌کند. باید کمیته ای تشکیل شود و عدم اعزام تیم را بررسی کند. اگر مشکل فنی بوده به ما مربیان بر می گردد که من باید جوابگو باشم و اگر بحث مالی بوده، هیات باید این مساله را حل کند.

مخیلفی عنوان کرد: اگر تیم خوزستان در این رقابت ها شرکت می کرد، صد درصد یک پای فینال بود. خوزستان همیشه در تمام رده های سنی جزو چهار تیم برتر بوده است.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
مبینا مخیلفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
comment
0
0
comment ایشون عموی من هستند
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار