اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸
صبح امروز برنامه مشترک بازدید از منطقه حفاظت شده کرائی توسط اداره کل حفاظت استان و اداره محیط زیست شوشتر با حضور فعال انجمن های زیست محیطی استان و شهرستان شوشتر صورت گرفت.
همزمان با اولین بارش های پاییزی در سراسر استان و تلطیف هوا فعالیت ها و برنامه های سمن های زیست محیطی نیز ازسر گرفته می شود. 

برنامه بازدید از منطقه حفاظت شده کرائی با حضور چندتن از پرسنل اداره کل استان و ریاست اداره حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی شوشتر و همچنین انجمن های زیست محیطی استان و شهرستان شوشتر برگزار شد.

ابتدا بهروز نجاتی ریاست اداره محیط زیست شوشتر در خصوص منطقه کرائی و انواع پوشش گیاهی و جانوری منطقه سخن گفته و یاد و خاطره زنده نام محسن خیراللهی از دلسوزان و تلاشگران عرصه محیط زیست را گرامی داشتند.

همچنین نظری ریاست اداره منابع طبیعی شوشتر به وسعت منطقه کرائی اشاره کرده و از کاشت نهال های بومی و متناسب با بافت خاکی منطقه در سالهای گذشته خبرداد.

در ادامه برنامه کلیه شرکت کنندگان به رسم یادبود تعدادی نهال به نام زنده یاد محسن خیراللهی در منطقه کرائی کاشته و یادش را گرامی داشتند.

گفتنی است منطقه حفاظت شده کرائی با مساحت ۶۰ هکتار در ۳۵ کیلومتری جنوب شرقی شوشتر قرار دارد و از سال ۷۶ به منطقه شکار ممنوع و در سال ۸۶ به عنوان منطقه حفاظت شده به مناطق تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست پیوسته است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار