شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۵
چرا باید در فاصله یکی، دو روز نظر رییس اداره ورزش و جوانان خرمشهر تغيير كند؟ ما به همه نابینایان اين خبر را داده بوديم و آن ها اميدوار شده بودند. در این سال ها بچه های ما سختی های زیادی کشیده اند
شوشان: رییس هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان خرمشهر گفت: نمي دانم چرا باید در فاصله یکی، دو روز نظر رییس اداره ورزش و جوانان خرمشهر درخصوص اختصاص سالن خلیج فارس به هيات ما تغيير كند!

حمید شلهاوی زاده در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: من به عنوان رییس هیات خرمشهر درخواستی به اداره ورزش و جوانان شهرستان دادم که سالن خلیج فارس که در گذشته در اختیار هیات والیبال بوده است را به ما بدهند تا ما هم مثل هیات هایي كه در گذشته اين سالن را در اختيار داشتند، آن را مدیریت کنیم و در اختیار ورزشکاران خودمان و هیات های دیگر قرار بدهیم که ابتدا با موافقت طاهرزاده (رییس اداره ورزش و جوانان خرمشهر) رو به رو شديم و باتوجه به این كه هیات والیبال خرمشهر بدهکار بود و نمی توانست قرارداد خود را تمدید کند، تصمیم گرفته شد که این سالن چندمنظوره به هیات ما داده شود.

وی ادامه داد: اما سپس آقای طاهرزاده با موضوع نامه ما درخصوص کميسیون 88 و بدهکاری هیات والیبال مخالفت کرد و ضمن پاره کردن نامه اي كه ما به آن ها داده بوديم، نامه دیگری تنظيم و به اداره کل ورزش و جوانان خوزستان ارسال كرد که در این نامه خطاب به مديركل ورزش و جوانان استان (گرشاسبي) گفته شده بود که بنده با تخصیص یافتن این سالن به هیات نابینایان و کم بینایان موافق هستم و در صورتی که شما هم موافقت خود را اعلام مي کنید، این اقدام انجام شود. اداره كل ورزش و جوانان استان هم در جواب گفت در صورتی که این تغییر و تحول در خرمشهر و به وسیله اداره ورزش و جوانان این شهرستان انجام مي شود، ما با این موضوع موافق هستیم.

رییس هیات ورزش هاي نابینایان و کم بینایان خرمشهر بیان کرد: پس از 24 ساعت از جواب مثبت اداره کل، آقای طاهرزاده خیلی قاطع مخالفت خود را با این موضوع اعلام کرد. هر چه از وي دلیل مخالفتش را پرسیدم، پاسخی نداد. او گفت که یکسری مسايل است که من نمی توانم آن ها را بازگو کنم. من به آقاي طاهرزاده گفتم به شما نامه کتبی دادم و از شما جواب کتبی می خواهم كه او در جواب کتبی به من گفت باتوجه به تخریب استادیوم، ما فقط همین یک سالن را در اختیار داریم و نمی توانیم این سالن را در اختیار شما قرار دهیم.

وی بیان کرد: بنده این جواب را واقعا بی ربط می دانم. من هم مثل آقای دریس که رییس هیات والیبال است می خواستم که سالن را در اختیار همه هیات ها قرار بدهم. من باتوجه به موافقت مسوولان، خبر تخصيص اين سالن به هیات نابینایان را به تمام خبرگزاری ها اطلاع دادم اما آقاي طاهرزاده به طور ناگهانی موضع خود را تغيير داد.

شلهاوی زاده در پایان گفت: چرا باید در فاصله یکی، دو روز نظر رییس اداره ورزش و جوانان خرمشهر تغيير كند؟ ما به همه نابینایان اين خبر را داده بوديم و آن ها اميدوار شده بودند. در این سال ها بچه های ما سختی های زیادی کشیده اند و پیمانکار این سالن، بدترین سانس را در اختیار ما قرار داده بود ولي ما بازهم با آن شرایط سخت تمرین های خودمان را انجام می دادیم و مي خواستيم با در اختيار گرفتن اين سالن، مشكلات مان را كمتر كنيم ولي نشد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار