شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۷:۵۸

به مناسبت هفته سلامت در استان ، نمايشگاه غذای سالم با حضور ادارات مرتبط با امر سلامت ، برگزار شد.

در اين نمايشگاه که در محل موزه هنرهای معاصر اهواز برگزار گردید، به بررسی عوامل موثر بر سلامت و ایمنی عمومی و لزوم رعايت نکات و دانسته های بهداشتی پرداخته شد.

همچنین در حاشیه این نمایشگاه با برگزاری کلاسها و کارگاههای آموزشی ، ارائه فيلم ، پوستر، سی دی ، کتاب ، بروشور و ... اموزشهای لازم در اختیار بازدید کنندگان قرار گرفت.

اداره کل استاندارد خوزستان با ارائه دستاوردهای سازمان ملی استاندارد و اداره کل در حوزه تدوین و اجرای استاندارد های ایمنی و سلامت و مواد غذایی در این نمایشگاه ، عملکرد خود را در اين حوزه را به علاقمندان عرضه نمود.

مدير کل استاندارد و تحقيقات صنعتی خوزستان در افتتاح اين نمايشگاه عنوان کرد:

اهميت رعايت استانداردها خصوصا در حوزه ايمنی و سلامت بر همگان عيان است و بویژه در سالهای اخیر که سازمان استاندارد ،مسئولیت های بزرگتر و متنوع تری را متقبل شده است ، بر خود لازم می دانیم تمام تلاش خود را در اجرای هرچه بهتر استاندارد ها و اشاعه فرهنگ استاندارد بکار بندیم تا ضریب سلامت مردم، روز به روز در سطح استان ارتقاء یابد.

مهندس رضا دهدشتی زاده با اشاره به مشارکت استاندارد در دو نمایشگاه برگذار شده در زمان سپری شده از سال جدید افزود: ترویج و اشاعه فرهنگ استاندارد و ارایه آموزشهای مردمی یکی از وظایف این اداره کل بوده که با توجه به امکانات و تجهیزات نمایشگاهی و بسته های ترویجی تهیه شده ،قصد داریم در تمامی نمایشگاههای برگزار شده در استان شرکت فعال نماییم. وی تاکید کرد کلیه موضوعات و فعالیت ها به نوعی با استانداردها مرتبط میباشند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار