اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۴
اداره کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه‌ای نسبت به بارش باران و آبگرفتگی مجددمعابر از اواخر هفته در برخی نقاط استان خوزستان هشدار داد.
به گزارش شوشان به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان در این اطلاعیه آمده است: از اوایل چهارشنبه تا بعدازظهر پنجشنبه رگبار، رعدوبرق و تندباد لحظه‌ای در بیشتر نقاط استان به ویژه شمال ، شمال شرق، شرق، مرکز و غرب استان و شمال خلیج فارس ، و آبگرفتگی معابر و طغیان مسیل‌ها پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس این هشدار در این مدت بارش نقطه‌ای تگرگ و برف در ارتفاعات خوزستان مورد انتظار است.

محمد سبزه زاری مدیر کل هواشناسی خوزستان میزان بارندگی از روز پنجشنبه تا یکشنبه در ماهشهر ۱۶۰.۷، امیدیه ۱۱۸.۲، بهبهان ۱۰۰.۶، دزفول ۷۷.۲، اهواز ۵۲.۹، مسجد سلیمان ۳۹.۵، رامهرمز ۹۲.۲، آبادان ۴۱.۹،شوشتر ۶۷.۲، ایذه ۹۳.۱، حسینیه ۶۲.۳، دهدز ۸۴.۰، هندیجان ۱۰۲.۷، لالی ۳۶.۴، شادگان ۷۷.۷، شوش ۷۴.۶، گتوند ۴۳.۲ و آغاجاری ۸۶.۳ میلیمتر اعلام کرد.

اداره کل هواشناسی خوزستان هفته گذشته در ۲ هشدار سطح نارنجی و قرمز، بارندگی، رگبار و رعد و برق را در این استان پیش‌بینی کرده بود.

به دلیل آبگرفتگی معابر  ادارات و بانک‌های چهار شهرستان اهواز، ماهشهر، امیدیه و رامشیر در روز یکشنبه و در ماهشهر و کارون روز دوشنبه تعطیل شدند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار