اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۱
استاندار خوزستان عنوان کرد:
شریعتی با اشاره به نحوه اعمال محدودیت‌ها در استان در هفته جاری گفت: با توجه به تغییر وضعیت شهرها، محدودیت‌ها کاهش می‌یابد و دستورالعمل‌ها به جز در شهرهای نارنجی، بر اساس وضعیت زرد اعمال می‌شود.
غلامرضا شریعتی در حاشیه ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (۲۲ آذرماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: شرایط خوزستان در وضعیت مناسبی است و بنا بر اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، خوزستان جزو استان‌هایی است که بسیار خوب بیماری را کنترل کرده است که از مردم خوزستان بابت همکاری در اجرای محدودیت‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی تشکر می‌کنیم. از مسئولان نیز بابت همکاری خوبی که داشته‌اند، قدردانی می‌کنیم.

وی افزود: در حال حاضر در وضعیت موارد بستری و همچنین مرگ و میر ناشی از کرونا؛ استان خوزستان نسبت به جمعیت، از آخر در رده سوم کشور قرار دارد.

استاندار خوزستان بیان کرد: البته نباید این وضعیت موجب غفلت، کوتاهی و اهمال ما شود زیرا در صورت غفلت و کوتاهی، مجددا بیماری اوج می‌گیرد.

وی گفت: هفته آینده شب یلدا را پیش رو داریم؛ از مردم می‌خواهیم شب یلدا را مجازی برگزار کنند و دورهمی‌ها را برگزار نکنند تا بیماری در خوزستان فروکش کند.

شریعتی با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اجرای طرح شهید سلیمانی، گفت: در حال حاضر اهواز، آبادان و بهبهان در وضعیت نارنجی و دیگر شهرها در وضعیت زرد هستند که طبق پروتکل‌ها، اعمال محدودیت‌ها اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: با توجه به تغییر وضعیت شهرها، محدودیت‌ها کاهش می‌یابد و دستورالعمل‌ها به جز در شهرهای نارنجی، بر اساس وضعیت زرد اعمال می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار