شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰
رئیس پارک علم و فناوری خوزستان از برگزاری نمایشگاه استانی هفته پژوهش از ۲۹ آذر تا چهارم دی خبر داد و گفت: امسال ۲۲ دستگاه اجرایی در استان برای مشارکت در نمایشگاه مجازی اعلام آمادگی کردند.

ایرج کاظمی‌نژاد اظهار کرد: با انتشار فراخوان شرکت در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری در سال ۹۹، ۲۲ دستگاه اجرایی در استان برای مشارکت در نمایشگاه مجازی اعلام آمادگی کردند.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به اینکه هر سال یک فن ‌بازار برگزار می‌کردیم و امسال به صورت مجازی است و حضور در فن ‌بازار به یک فضای گسترده نیاز دارد، بنابراین از ۳۰ فضایی که در اختیار داریم، ۲۲ فضا را در اختیار دستگاه‌ های اجرایی قرار دادیم و هشت فضا را به شرکت ‌های فن ‌آور و دانش‌ بنیان که در سال‌ های گذشته در قالب فن‌ بازار حضور داشتند، اختصاص دادیم.

وی افزود: از سوی پارک علم و فناوری هشت شرکت در نمایشگاه مجازی شرکت می‌کنند و مابقی فضا در اختیار دستگاه‌های اجرایی استان قرار می‌گیرد. نمایشگاه امسال به دلیل کرونا به صورت مجازی و در فضای سه بعدی برگزار می‌شود.

رئیس پارک علم و فناوری خوزستان بیان کرد: دستگاه‌ها و صنایع، دستاوردهای پژوهشی خود را در این نمایشگاه مجازی ارائه می‌دهند. نمایشگاه سه بعدی مجازی از ۲۹ آذرماه تا چهارم دی‌ ماه فعال خواهد بود.

کاظمی ‌نژاد در پایان گفت: امسال محصولات ویژه در حوزه کرونا از جمله تجهیزات پزشکی در نمایشگاه ارائه می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار