اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۱
نده اعتقاد دارم دیگر نباید به شعیبیه بخش محروم بگوییم، چرا که اولاً نخبگان و فرزندان با استعداد بسیاری در این منطقه وجود دارد و دوم اینکه نعمات خدادادی مانند اراضی کم‌نظیر کشاورزی در این بخش به وفور دیده می‌شود.
حسین پنبه‌دانه‌پور فرماندار شوشتر در جلسه شورای اشتغال که برای اولین بار در بخش شعیبیه برگزار می‌شد:


بخش شعیبیه با توجه به ظرفیت‌ها و برای رونق اشتغال، به دو شهرک گلخانه‌ای و دامپروری صنعتی نیاز دارد.

بنده اعتقاد دارم دیگر نباید به شعیبیه بخش محروم بگوییم، چرا که اولاً نخبگان و فرزندان با استعداد بسیاری در این منطقه وجود دارد و دوم اینکه نعمات خدادادی مانند اراضی کم‌نظیر کشاورزی در این بخش به وفور دیده می‌شود.

از افراد توانمند هم دعوت می‌کنم برای ایجاد و ساخت یک کشتارگاه در این بخش سرمایه‌گذاری کنند. ما به عنوان دولت هم مشتاق هستیم و هم آمادگی کامل برای حمایت و ارائه تسهیلات در این خصوص را داریم.

ظرفیت استخدام در شرکت‌های بخش شعیبیه تا یک اندازه‌ای معین است و بیش از آن مطمئناً توانایی جذب نیرو ندارند. بنابراین باید از راه‌های دیگر هم به فکر رونق اشتغال باشیم.

شرکت‌های حاضر در منطقه باید بر مهارت‌آموزی توجه ویژه داشته باشند. در صورت جذب نیروهایی که آموزش کار دیده‌اند، دولت تسهیلات بسیار مناسبی برایشان تعریف کرده که استفاده از آن‌ها به سود کارخانه‌های تولیدی است.

در صورت راه‌اندازی طرح‌های آبیاری گوریه، ایستگاه سید عنایت و... قابلیت ایجاد 3 هزار شغل در حوزه کشاورزی وجود دارد که این طرح‌ها با پیگیری و حمایت استاندار پرتلاش و نماینده محترم شهرستان در مراحل پایانی هستند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار