اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۲
سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در استان خبر داد
رضا نجاتی با اعلام ادامه محدودیت‌های کرونایی تا روز شنبه هفته آینده (۶ دی ماه) در شهرهای مختلف اظهار کرد: بر این اساس محدودیت‌ها در شهرستان‌های اهواز، آبادان و بهبهان مطابق با شرایط نارنجی و سایر شهرستان‌ها مطابق با شرایط زرد اعمال می‌شوند.
رضا نجاتی با اعلام ادامه محدودیت‌های کرونایی تا روز شنبه هفته آینده (۶ دی ماه) در شهرهای مختلف استان اظهار کرد: بر این اساس محدودیت‌ها در شهرستان‌های اهواز، آبادان و بهبهان مطابق با شرایط نارنجی و سایر شهرستان‌ها مطابق با شرایط زرد اعمال می‌شوند.

بنابراین تا روز شنبه هفته آینده (۶ دی‌ماه) ساعت اداری در شهرستان اهواز از ساعت ۸ تا ۱۳:۳۰ و در سایر شهرستان‌ها از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ محاسبه می‌شود. همچنین در شهرستان‌های نارنجی، مشاغل گروه‌های یک و ۲ مجاز به فعالیت هستند اما مشاغل گروه ۳ و ۴ اجازه فعالیت ندارند. در شهرستان‌های زرد نیز مشاغل گروه‌های یک و ۲ و ۳ مجاز به فعالیت و مشاغل گروه ۴ همچنان تعطیل هستند.

همچنین در شهرستان‌های نارنجی ادارات، شرکت‌های دولتی و خصوصی با یک‌سوم کارکنان و مابقی به صورت نوبت‌کاری فعالیت خواهند کرد اما ادارات خدمات‌دهنده ضروری مانند بانک‌ها باید با ۵۰ درصد کارکنان در محل کار حاضر باشند.

در شهرستان‌های زرد نیز دو سوم کارکنان ادارات و شرکت‌های دولتی و خصوصی در محل کار حاضر می‌شوند و مابقی به صورت نوبت‌کاری فعالیت خواهند کرد و ادارات خدمات‌دهنده ضروری مانند بانک‌ها نیز با صد درصد ظرفیت کارکنان، فعال خواهند بود.

در شهرهای نارنجی خودروهای با پلاک بومی اجازه خروج و خودروهای با پلاک غیربومی اجازه ورود ندارند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار