شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۰۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۴

شوشان: معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان در حاشیه جشن باشکوهی که به مناسبت روز جهانی کودک در محل سالن ورزشی گیت بوستان سازمان آب و برق و با حضور مديران، مربيان و تعداد بيش از 1000 نفر از كودكان مهدهاي کودک شهرستان اهواز و دیگر مسئولین استانی برگزار گردید ضمن تبریک این روز بیان داشت: با توجه به تقارن هفته ملی کودک با هفته نیروی انتظامی این جشن با مشارکت این دو ارگان و کانون مهدهای کودک استان و همزمان در سراسر استان برگزار گردید.

به گزارش شوشان ، عباسی اظهار داشت : اين برنامه با هدف گراميداشت روز جهاني كودك و آشنایی کودکان و خانواده های آنان با حقوق کودکان اجرا گرديد.

ایشان در ادامه گفت: در طول هفته ملي كودك اداره كل بهزيستي استان برنامه هاي متنوع ديگري را تدارك ديده است كه اهم آنها، ارائه خدمات توانبخشي رايگان به كليه كودكان نيازمند پذيرش شده در مهدهاي كودك- ارائه خدمات مشاوره اي رايگان به خانواده هاي كودكان در مراكز مشاوره اي-  پخش جملات و شعارهاي مرتبط با كودكان با رويكرد ديني، ملي و فرهنگي- بزرگداشت هفته كودك در مراكز شبه خانواده -آذین بندی  مهدهاي كودك با شعارهاي هفته ملي كودك و شروع اجراي يك وعده غذاي گرم در مهدهاي روستايي .

 محمد رضا عباسی معاون امور اجتماعی بهزیستی خوزستان خاطر نشان ساخت: تعداد1000مهد کودک با مجوز سازمان بهزیستی در استان مشغول فعالیت هستند که در این مهدها تعدا د15 هزار کودک روستایی در روستا مهدها و تعداد30هزار کودک شهری در مهدکودکهای شهری حضور داشته و آموزش می بینند.



وی در ادامه بیان داشت: کمک به پرداخت شهریه کودکان نیازمند در مناطق حاشیه ای و روستایی و یک وعده غذای گرم به 11هزار کودک و همچنین کمک به راه اندازی مهد در مناطق محروم از دیگر اقدامات بهزیستی استان خوزستان می باشد.

گفتنی است در اين مراسم برنامه هاي متنوع و فرحبخشي شامل سخنراني،  اجرای سرود ملي توسط گروه مارش نظامي ارتش و نمایش کودکانه اجرا گرديد.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
مدیرمهد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
comment
0
0
comment آقای عتباسی اختلافات بهزیستی با آموزشو پرورش برسر اداره مهدهای کودک باعث شد متقاضیان تاسیس مهدها مشکلات زیادی را متحمل شوند تازه وعده غذای گرم که شما گفته اید که تاکنون اجرایی نشده و اگر بشود بودجه اش آنقدرناچیزاست که به کل سال تحصیلی نمیرسد مهد کودک های استان به لطف مدیریت ضعیف بهزیستی استان اکثرا بعلت عدمحمایت به تعطیلی کشیده شدند
comment
محمدعلی جدیدالاسلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
comment
0
0
comment معاونت اجتماعی بهزیستی ونیروی انتظامی اگرتکذیب نکنن که کودکان معتاد وجود دارند..برنامه ای برای این بی گناهان مظلوم داشته وانها رانجات دهند.
comment
میثم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
comment
0
0
comment لطفاً تکلیف مدیران مهد کودک مشخص شود این بندگان خدا چه گناهی کردند شب تا روز خدمت به کودکان که بیشترین زحمات را دارد امام حقوقی ندارند لطفاً یک فکری بکنید حداقل یک هماهنگی بشود حقوق مربیان مهد را مانند یک معلم از اداره آموزش پرورش و یا خود بهزیستی پرداخت کند . با تشکر منتظر جواب هستیم .
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار