اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۹
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته فقط یک مورد فوت ناشی از ویروس کرونا در خوزستان ثبت شده است.
فرهاد ابول‌نژادیان یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: درحال حاضر وضعیت استان در شرایط خوبی است و امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد؛ به لطف خداوند روز گذشته از بین بیماران کرونایی استان تنها یک نفر فوتی داشتیم.

وی به تلاش شبانه‌روزی کادر درمان در مدت اخیر اشاره کرد و افزود: حفظ این شرایط منوط به همکاری و همراهی مردم خواهد بود. هم اکنون بیمارستان رازی در ۲ فاز قرمز و سبز در حال فعالیت است همچنین خدمات غیرکرونایی در بخش‌های دیگر ازجمله بخش زنان و زایمان، نوزادان و مسمومیت‌ها درحال انجام است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه درحال حاضر تمامی شهرهای استان خوزستان دارای وضعیت زرد و هستند گفت: در نقاط زرد تجمع بیش از ۳۰ نفر خلاف مصوبه ستاد ملی کرونا است.

وی عنوان کرد: درست است که شرایط استان بهتر شده اما هنوز کرونا تمام نشده و تا زمانی که یک نفر در استان آلوده باشد هر آن احتمال شعله ور شدن بیماری وجود دارد.

ابول‌نژادیان گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرهای استان به نسبت هفته‌های گذشته کاهش یافته که تلاش می کنیم از ورود افراد بیمار به ادارات، فروشگاه‌ها، فرودگاه‌ها و سایر اماکن بزرگ جلوگیری کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار