اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی:
امیرحسین قاضی‌ زاده ‌هاشمی: با توجه به اینکه خوزستان در خط مقدم جنگ بوده، عقب ‌ماندگی ‌های جدی‌ پیدا کرده است اما از طرفی با توجه به اینکه خوزستان منابع فراوانی دارد، باید کمک جدی ‌تری در زمینه اصلاح زیرساخت ‌ها در آن انجام شود.
امیرحسین قاضی‌زاده ‌هاشمی در نشست ستاد مدیریت بحران که امروز یکشنبه (۵ بهمن‌ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: در سفر به خوزستان، از برخی شهرهای شمالی استان بازدید و مسائل آن‌ها را بررسی خواهیم کرد تا به رفع برخی نگرانی‌های مجلس در این شهرستان‌ها کمک کنیم.

وی افزود: مسئولان استانی گزارشی از مسائل و مشکلات خوزستان به ویژه آبگرفتگی و سیلاب‌ها که هر ساله در خوزستان رخ می‌دهند و همچنین بافت‌های فرسوده و تخریبی مسجدسلیمان گزارشی ارائه دادند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به اینکه خوزستان در خط مقدم جنگ بوده، عقب‌ماندگی‌های جدی‌ پیدا کرده است اما از طرفی با توجه به اینکه خوزستان منابع فراوانی دارد، باید کمک جدی‌تری در زمینه اصلاح زیرساخت‌ها در آن انجام شود. در این راستا تلاش خواهیم کرد تا در مجلس یازدهم شورای اسلامی توجه بیشتری به خوزستان در زمینه نیازمندی‌های این استان شود.

قاضی‌زاده هاشمی گفت: نیازمندی‌های خوزستان در مساله جمع‌آوری فاضلاب، آبرسانی و جاده‌ها است که مجلس یازدهم شورای اسلامی در این راستا فعال بوده است. نمایندگان مجلس از اقصی نقاط کشور به این استان سفر کرده‌اند که این موضوع نشان‌دهنده توجه ویژه مجلس یازدهم به مردم خوزستان است.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار