اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۲
نماینده ولی فقیه در خوزستان :
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد گفت: زندگی فراز و نشیب فراوانی دارد اما این هنر مدیریت سختی‌ها است که می‌تواند آرامش را بر بنیان خانواده حاکم کند.
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد روز چهارشنبه در آیین اهدای ۱۰۰ سری جهیزیه به زوج های زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان در مجتمع فجر اهواز با تبریک سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، وآرزوی خوشبختی برای زوج‌های جوان بیان کرد:خداوند متعال ما را برای سختی کشیدن خلق کرده اما همچنان برخی‌ها می‌گویند که زندگی سخت است که باید بیشتر از آن به مدیریت این سختی‌ها توجه کنند.

وی ادامه داد: دنیا فراز و نشیب فراوانی دارد که در مواردی به انسان‌ها مال و ثروت می‌دهد اما سلامتی را می‌گیرد و یا سلامتی می‌دهد، و مال و ثروت را می‌گیرد.

وی بیان کرد: باتوجه به این موضوع بنیان خانواده و زندگی همسران باید بر پایه محبت و مودت قرار داده شود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد گفت: کانون زندگی باید بر پایه محبت و ابراز عشق و علاقه باشد تا یک زندگی سالم و اسلامی شکل گیرد.

وی بیان کرد: اگر آرامش باشد اما آسایش نباشد بازهم می‌توان سختی‌ها را تحمل و مدیریت کرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: رهبر معظم انقلاب از اواخر پارسال که ویروس کرونا شیوع پیدا کرد به تمام دستگاه‌ها فرمان دادند به فریاد مستضعفان برسند.

وی افزود: اگرچه اکنون در جامعه سختی‌های زیادی وجود دارد اما مردم ایران اسلامی در این شرایط در کنار یکدیگر هستند و این از برکت‌های نظام اسلامی است.

آیین اهدای ۱۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان، عصر چهارشنبه با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان، استاندار و جمعی از مسوولان محلی در مجتمع فجر اهواز برگزار شد.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار