اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۵۱
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۷
خوشبختانه مقتدایی از تجربه و کارآمدی لازم برای در اختیار گرفتن مدیریت ارشد در استان برخوددار است و آمدنش را به فال نیک می گیریم.

شوشان: سید شریف حسینی نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با شوشان ضمن حمایت از انتصاب استاندار جدید خوزستان در خصوص موضع مجمع نمایندگان استان خوزستان گفت : مقتدایی در میان گزینه های مجمع نمایندگان مجلس خوزستان قرار داشت و این مجمع انتصاب جدید استاندار خوزستان را به فال نیک می گیرد. عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی به سوابق و کارنامه اجرایی استاندار جدید اشاره کرد و گفت : خوشبختانه مقتدایی از تجربه و کارآمدی لازم برای در اختیار گرفتن مدیریت ارشد در استان برخوددار است...

ارتباطات نزدیک مقتدایی با دولتمردان

حسینی به ارتباطات نزدیک استاندار جدید استان با وزرا و دولتمردان تدبیر و امید اشاره کرد و گفت : سایر مجموعه های مختلف و علما و نخبگان می بایست استاندار را در انجام این رسالت خطیر یاری کنند. وی اضافه کرد : استاندار جدید خوزستان این پتانسیل را دارد که تمامی صاحبنظران و کارشناسان و افراد ذی نفوذ در استان را در جهت هماهنگی و تعامل بیشتر با دولت در خدمت بگیرد.

اولویت های استاندار جدید

عضو مجمع نمایندگان خوزستان تصریح کرد : دوران مدیریت مقتدایی در استان به دوران شکوفایی و توسعه متوازن تبدیل شود. وی به اولویت های استان اشاره کرد و گفت : مساله اشتغال جوانان، مساله آب شرب استان و مقابله با پدیده ریزگردها باید در اولویت کاری استاندار جدید خوزستان قرار گیرد. حسینی به برگزاری جلسه مشترک نمایندگان مجلس خوزستان با مقتدایی اشاره کرد و گفت: سعی ما بر این است که این جلسه در روز شنبه آینده برگزار شود. ادامه در ستون کناری

جلوگیری از انتقال آب کارون

حسینی به مساله انتقال آب کارون اشاره کرد و گفت: استان های همجوار خوزستان در این زمینه مشغول برنامه ریزی جامعی برای انتقال آب کارون هستند که لازم است استاندار جدید خوزستان بدون هیچگونه انفعالی در راستای جلوگیری از انتقال آب کارون برنامه ریزی و تلاش مضاعفی را به عمل آورد و در راستا کارشناسان و نمایندگان مجلس را به یاری فراخواند.

راهکارهای برای ایجاد اشتغال مولد

وی به مساله بیکاری در استان اشاره کرد و گفت : 75 هزار نیروی شاغل غیربومی در استان وجود دارد که این آمار بیانگر فاجعه ای خطرناکی است که می توان پیامدهای بسیار ناگواری برای استان بدنبال داشته باشد. وی گفت: باید ضمن توقف رشد مدیران غیربومی و پروازی در استان از ظرفیت ها و نیروهای جوان تحصیل کرده و با انگیزه در این زمینه بهره جست. چرا باید در خوزستان با وجود منابع سرشار انرژی و کشاورزی جوانان بیکاری داشته باشد؟

لزوم رایزنی برای حل معضل ریزگردها در استان

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون ادامه داد : گرد و غبار و ریزگردها چند سالی است زندگی مردم را دچار اخلال کرده است که در این زمینه باید با پای کار آوردن وزراتخانه ها و سازمان های ذیربط راهکارهای موثری در مقابله با این پدیده زیست محیطی مخرب به مقابله برخاست. وی به تبعات وجود این پدیده اشاره کرد و گفت : با رایزنی مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی طرح اختصاص بودجه برای مقابله با ریزگردها را به تصویب رساند.

مگر اهواز به چند تا پل نیاز دارد؟

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: خدمات دولت باید برای مردم استان محسوس و ملموس باشد. مردم حاشیه نشین در شرایط نامساعد زندگی به سر می برند و باید در این زمینه خدمات شهری و روستایی را ارتقا داد. وی گفت: آقایان مسئول مشخص کنند اهواز چندتا پل نیاز دارد؟! در حالی که مناطق حاشیه اهواز از نبود آسفالت معمولی خیابان ها رنج می برند. وی به اولویت های کاری شهر اهواز اشاره داشت و گفت : بهره برداری از قطار شهری باید در اولویت قرار گیرد تا حمل و نقل شهری ارتقا یابد. حسینی تاکید کرد : مردم از وعده و وقل خسته شده اند و زمان عمل مسئولان فرارسیده است.

حجازی از مدیران توانمند کشور

وی در خصوص ارزیابی از عملکرد استاندار سابق خوزستان گفت : حجازی از مدیران توانمند و با تجربه کشور است. او هر چه در توان داشت برای توسعه و رفاه مشکلات استان بکار گرفت. نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون اظهار امیدواری کرد استاندار سابق خوزستان با در اختیار قراردادن تجارب ارزشمند خود به استاندار جدید او را در ادامه راه توسعه استان یاری کند.

قضاوت در خصوص عملکرد شورای شهر زودهنگام است

وی به عملکرد شورای شهر اهواز اشاره کرد و گفت: باید به منتخبین شورای شهر اهواز برای عمل به وعده های که در زمان تبلیغات به شهروندان دادند زمان لازم را داد. وی گفت: با اتمام شش ماه از فعالیت شورای چهارم می تواند سمت و سوی عملکرد آن را مورد ارزیابی و واکاوی قرار داد. ضمن اینکه هنوز شهردار منتخب اهواز کار خود را آغاز نکرده است و قضاوت در این زمینه زودهنگام به نظر می رسد.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۶
comment
comment
محمدعلی جدیدالاسلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۰
comment
0
0
comment اقای حسینی دربخش اولویت ها ی کاراستانداربه معضل اعتیاداشاره نکردند.طبق اظهارت همکارخودشان درمجلس.اکنون نزدیک به 10.000.000میلیون نفرمعتادوجود داردکه زنان هم روبه اعتیاداورده اند.چراین موضوع ازنظربرخی نمایندگان مغفول میماندواولویت ندارد؟
comment
اسماعیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
comment
1
0
comment ضمن تشکرازجناب آقای حسینی نماینده محترم ازبقیه نمایندگان محترم تقاضامیشود که آنهانیز حمایتهای بیدریغ ازاستاندارمردمی جناب دکترمقتدایی بنمایند تا مشکلات استان یکی پس ازدیگری مرتفع گردد
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
comment
1
0
comment فقط سيد شريف و بس
comment
عبدی زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
comment
0
0
comment آقای [...]از سفر های خارج از کشورتان چه خبر
comment
عموری
|
United States
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
comment
0
0
comment نماینده محترم این مشکلات 6ماه قیل نبود؟پس شما کجابودی اگر استاندار قبلی توانمند بود پس وجود این مشکلات به چه معنایی است میخواهید همه را داشته باشیدحتی مردم را برای انتخابات اینده ای ول شما دیگه کی هستی !
comment
اصغر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
comment
0
0
comment با سلا م به آقاسید. اگر استاندار قبلی خیلی توانمند بود پس چرا هر روز علیه استاندار مطلب مینوشتی و دنبال فرد دیگری بودی معرفی کنی به وزیر کشور بابا ایول [...]وکیل مردم مرحبا.اقای حجازی خودش بهتر میدونه بهاش چکار کردی.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار