اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۱
سگ های ولگرد راننده هفتکلی را روانه بیمارستان کردند

شوشان: موضوع سگ های ولگرد در هفتکل موضوع تازه ای نیست .شب ها صدای واق واقشان در سکوت، فضای روستا را تداعی می کند و روزها تیزی دندان هایشان جنگل وحشی را به یادتان می آورد . فاضلابهای جاری در سطح کوچه و خیابانهای هفتکل شرایط مناسبی برای زندگی و تکثیر این سگها فراهم کرده و در این بین ساکنان محلات اطراف این شهر که میزبان اکثر این میهمانان ناخوانده هستند هر از چند گاهی طعم تیز این دندانها را با پوست و گوشت خود احساس می کنند.

به گزارش هفتکل ، داریوش راکی که راننده ماشین های سنگین است یکی از این قربانیان است .وی ساعت چهار و نیم صبح از منزلش در محله اسلام آباد خارج می شود تا با استارت بر بونکر حمل سیمان روز کاری خود را آغاز کند که در مقابل مسجد اسلام آباد خود را در محاصره ده قلاده سگ می بیند .

وی که سوار موتورسیکلت بود سعی می کند خود را از چنگال سگها نجات دهد که موتورش واژگون شده و دست و پایش می شکن دو به شدت مجروح می شود. خانم بهرامی همسر داریوش در این مورد گفت: برای پیگری مسئله سگ های ولگرد و جهت جلوگیری از تکرار این حادثه تلخ برای دیگر شهروندان ، به شهرداری مراجعه کردم .متصدیان امر گفتند این مسئله به شهرداری مربوط نیست و شما باید به نیروی انتظامی مراجعه کنید.به نیروی انتظامی رفته و گلایه خود را مطرح کردم .افسری که آنجا بود گفت: این مسئله به شهرداری و بهداشت محیط مرتبط است و ما در صورت تصویب شورای بهداشت مامور از بین بردن آنها خواهیم شد !


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار