اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
ساختار اداری شکل یافته و مناصب داده توسط مقتدایی عموما بر اساس روابط عاطفی و دوستی خاص و در زمان شریعتی نیز براساس روابط عاطفیِ خاصّ تر و داد و ستد نامعمول برای ماندن و استمرار حیات سیاسی ایشان انجام شده است
شوشان - شاپور زندی :
کوتاه و روشن : ضمن خوشامد گویی به استاندار تازه منصوب شده ی خوزستان ، از ایشان انتظار می رود با توجه به مدت باقی مانده تا انتخابات و دولت تازه ؛ در جهت اصلاح و تعمیر ساختار اداری بجا مانده از دو استاندار پیشین نیز اقدامات عملی و اضطرای را در اولویت کار خود قرار دهد .
ساختار اداری شکل یافته و مناصب داده توسط مقتدایی عموما بر اساس روابط عاطفی و دوستی خاص و در زمان شریعتی نیز براساس روابط عاطفیِ خاصّ تر و داد و ستد نامعمول برای ماندن و استمرار حیات سیاسی ایشان انجام شده است.
دلیل این ادعا را در بخش های مختلف زندگی فردی و خدمات عمومی شهروندان خوزی می توان یافت .


دست پنهان نام ژست و حالتی خاص در چهره نگاری هاو نقاشی های سران و شخصیت های اروپای قرن ۱۸ و ۱۹ که با این حالت خاص و معروف نشان ی یک حاکم آرام و مقتدری را معرفی می کند که برای مردم احترام قائل است.

آقای سلیمانی دشتکی یک پرتره و چهره ای خاص و استثنایی از خود را نشان داده تا خوزیان مانده از محرومیت های حسی و عاطفیِ والیان پیشین را به یادگار داشته باشند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار