شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۲
شوشان: نماینده شهرستان شوشتر در خصوص استاندار جدید خوزستان گفت: نقطه مثبتی در این انتخاب است، با توجه به این که مقتدایی فرزند همین استان است و فرد شناخته شده ای است لذا شناخت یکی از نقطه های موفقیت است. وی اظهار کرد: مقتدایی تجربیاتی از گذشته دارد که اگر مکمل هم شوند نکات مثبتی برا موفقیتشان است.

سید محمد سادات ابراهیمی اظهار کرد: مشکلات خوزستان پیچیده و بزرگ هستند و قطعا از عهده یک نفر بر نمی آید و با یک خرد جمعی و هم اندیشی با صاحب نظران و همه ی افکار و اندیشه ها می توان قدمی برای ازبین رفتن مشکلات برداشت. وی تاکید کرد: استاندار جدید باید از همه ی افکار و اندیشه ها استفاده کند.

وی در پاسخ به این که آیا حضور مجدد مقتدایی بر مسند استانداری باعث عقب گرد استان نمی شود، گفت: قطعا استاندار جدید برنامه هایش را به دولت اعلام کرده و دولت با توجه به برنامه های ارائه شده، وی را به عنوان مسئول ارشد انتخاب کرده است همچنین با توجه به این که خوزستان یک استان مورد توجه دولت است و دولت دارای تدبیر ارزشمندی است، لذا با همکاری مردم و مسئولان و نخبگان این عقب گرد اتفاق نمی افتد.

سادات ابراهیمی در خصوص اولویت های اصلی و اساسی که استاندار جدید باید در نظر بگیرد، گفت: متاسفانه استان خوزستان از مشکلات بسیاری رنج می برد که سطحی و معمولی نیستند. وی با اشاره به نبود زیرساخت های رشد و توسعه در استان گفت: این موارد از مشکلات اصلی استان هستند که باید در اولویت قرار گیرند از جمله این مشکلات می توان به بحث حمل و نقل اشاره کرد، همچنین موضوع بهداشت و درمان که نارضایت مردم را هر روز شاهد هستیم . نماینده شوشتر با اشاره به دیگر مشکلات استان افزود:آموزش و پرورش و آموزش عالی که رتبه ی آخر یا نزدیک به آخر را در سطح کشور به خود اختصاص داده موضوع با اهمیتی است که باید به آن توجه ویژه شود و با یک تعامل و همفکری و با همکاری استعدادها و برکات استان و در کنار هم قرار دادن استعدادها فرصتی برای از بین بردن مشکلات استان پیش بیاید.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار