شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵
شوشان -  حسین عبدالعزیزی :
بر کسی پوشیده نیست که ورود نخبگان خوزستانی در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا می تواند باعث افزایش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات شود، این مهم نیز سبب مشارکت تاثیر گذار مردم خواهد شد که نتیجه تحقق این موضوع منجر به رفع مشکلات مردم و ایجاد روحیه نشاط و امید در جامعه می شود.
از سویی دیگر کاهش مشارکت مردم در انتخابات باعث ایجاد فضایی نا امید کننده در جامعه خواهد شد که این امر نیز بر تشدید مشکلات مردم می افزاید.
برخی کارشناسان معتقدند، ورود نخبگان در انتخابات می تواند باعث افزایش و جلب مشارکت حداکثری مردم شود که نتیجه آن گره گشایی و تحول افرینی در جامعه است.
با توجه به نزدیک شدن  به انتخابات شوراهای شهرو روستا باید اذعان کرد در زمینه انتخابات شوراهای شهر و روستا در کشور به ویژه در استان خوزستان آنهم در راستای تشکیل شورایی قوی و شهر و روستاهای توسعه یافته حتما می بایست زمینه و فضا سازی ضروری برای حضور نخبگان استانی در عرصه انتخابات فراهم شود.
البته نباید از این نکته غافل شد که رهبر فرزانه انقلاب  همواره در سخنرانی های گهربارشان تاکید داشتند که ورود نخبگان به عرصه انتخابات جهت اصلاح امور ضروری است.
در پایان یادآور می شود: بدون تردید افرادی که توانایی، استعداد و توانمندی دارند باید خودشان را برای نامزدی در انتخابات شوراها آماده کنند و ضمن تاکید بر ضرورت و اهمیت ویژه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات به جرات می توان گفت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اصل و اساس نظام بوده و پشتوانه نظام و رهبری، دولت و نهادهای حکومتی، دولتی و انقلاب است که با ورود نخبگان انقلابی این امر در جامعه تحقق می یابد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار